Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 pasi de urmat daca vrei mai multi clienti

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Iti poti dezvolta afacerea foarte usor daca esti in permanenta conectat la ceea ce se intampla pe piata, esti la curent cu modificarile si fluctuatiile vanzarilor, stii intotdeauna ce le lipseste clientilor tai si esti pregatit sa vii in intampinarea cerintelor acestora.

Urmeaza sfaturile in marketing pe care le consideri utile si profita de toate informatiile pe care le gasesti si care te-ar putea ajuta sa produci servicii de o calitate mai buna, sa cresti numarul clientilor sau sa ai mai multe vanzari chiar daca numarul de clienti ramane acelasi.

1. Dupa ce realizezi o atenta analiza a afacerii, iti poti nota separat punctele cheie si aspectele care te diferentiaza de competitie. Odata identificate, pune accentul pe dezvoltarea acestora si atrage-ti clientii tocmai prin acele caracteristici care i-au facut inca de la inceput sa vina la tine si nu la concurenta.

2. Verifica din nou daca te adresezi publicului corespunzator, daca potentialii tai consumatori au fost identificati in mod corect si daca mesajul tau ajunge la ei printr-un canal eficient.

De exemplu, nu are sens sa platesti publicitate in ziar daca potentialii tai clienti isi petrec foarte mult timp citind presa online. Identifica toate aceste aspecte pentru a crea un profil corect al publicului tinta.

3. Mesajul pe care il transmiti clientilor tai trebuie sa fie unul bine structurat, care sa le transmita in mod clar de ce ar trebui sa cumpere de la tine. Profita de punctele forte notate in cadrul primei etape si formuleaza-ti mesajul de vanzare astfel incat sa incluzi aspectele principale ale afacerii tale intr-o forma clara si convingatoare.

4. Fii activ in ceea ce priveste promovarea fara sa devii agasant. Profita de mijloacele numeroase de promovare si alterneaza tehnicile de marketing pe care le folosesti. Trebuie sa nu iti lasi clientii sa uite de tine si sa ai grija, in acelasi timp, sa nu devii suparator datorita prea multor mesaje de publicitate.

Mult succes!



Tags: editorialpasiclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]