Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 reguli esentiale in marketing pentru afaceri mici!

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Se spune ca orice produs, cat de slab calitativ ar fi, daca beneficiaza de strategiile potrivite de marketing poate fi promovat cu succes catre audiente masificate si poate returna un nivel inalt de incasari. Si adevarul este ca si noi cunoastem numeroase produse de o calitate extrem de slaba insa care se bucura de succes deplin. Sa fie departamentul de marketing responsabil?

O regula esentiala in marketing pentru afaceri mici este sa nu renuntam la ... marketing. Multi antreprenori considera ca daca ai pus pe picioare o mica afacerea ea ar trebui, in cele mai multe cazuri, sa functioneze singura, sa mearga de la sine. Ideea de baza este ca nu doar afacerile mari si complexe au nevoie de instrumente, unelte, strategii, departamente de lucru si alte elemente esentiale.

O alta regula pe care trebuie sa o avem in vedere cand discutam despre marketing pentru afaceri mici estea cea de a tria clientii. De foarte multe ori avem de-a face cu numerosi clienti care ne mananca timpul si energia si nu returneaza sume banesti importante pentru intregirea nivelului de incasari. Si toti micii antreprenori au parte de astfel de clienti. Solutia ramane cea de a ne concentra pe clientii importanti, cei care ne aduc rezultatele de care avem nevoie cu cele mai reduse eforturi.

De asemenea, micii antreprenori nu trebuie sa piarda din vedere cele trei linii principale in ceea ce priveste audienta-tinta. Este esential sa ne concentram pe strategiile de cooptare de noi clienti si, in paralel, sa nu scapam din vedere necesitatea de a avea grija de clientii deja existenti si de a-i recastiga pe cei care au ales sa nu ne mai foloseasca produsele sau serviciile.

Nu in ultimul rand, micii antreprenori au nevoie de un plan de marketing cat se poate de bine pus la punct, plan de marketing care sa fie inclus in planul de afaceri. Lucrati conform unui plan gandit si proiectat de specialisti in marketing. Luati decizii bine cantarite si investiti buget in flux treptat.


Tags: marketingplan de marketingstrategii marketingafaceri miciafacerimarketing afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]