Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei de afaceri 27 Sep. 2017 4383
5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe SMS-uri decat tweet-uri si de 14 ori mai multe decat mesaje pe Facebook.

Avand toate aceste statistici, nu este de mirare ca echipele de marketing gasesc publicitatea prin SMS ca o arma puternica pentru a duce campaniile catre succes. In multe industrii, SMS marketing-ul este principala metoda de marketing direct.

In urma mai multor studii de piata pe care le-a desfasurat de-a lungul timpului, specialistul in SMS Marketing, Cosmin Campian, ofera cateva sfaturi extrem de utile pentru a desfasura o campanie eficienta:

1. Simplu si Scurt.

Regula Simplu si Scurt ar putea fi cea mai importanta dintre toate si te poate conduce la rezultate uimitoare. Majoritatea companiilor de telefonie mobila limiteaza mesajele la 160 de caractere, este foarte important ca mesajul tau sa se incadreze in aceasta limita sau cel putin prima parte a mesajului sa transmita esenta campaniei tale. Un mesaj de exemplu ar fi: La urmatoarea comanda aveti reducere 40%. Oferta expira in doua zile. Intra pe smsadvert.ro. Acest mesaj poate face minuni deoarece este drept la tinta, contine instructiuni simple si te anunta ca oferta expira curand, ceea ce indreapta clientul catre o actiune imediata. Este important intototodata ca intr-o campanie de SMS marketing sa incluzi o oferta de care sa fii sigur ca ar putea fi pe placul celor mai multi destinatari”, explica specialistul.

 2. Alege momentul potrivit.

“Intodeauna campaniile care au un termen limita de expirare, preferabil ca acesta sa fie de maxim 2-3 zile, beneficiaza de un succes mai mare decat cele care contin oferte pe perioade nelimitate. De asemenea, s-a dovedit in timp ca fiind mai eficiente campaniile desfasurate in jurul orei 10 dimineata. Campaniile desfasurate in weekend au un impact mai mic de regula. Aceste reguli se aplica in majoritatea campaniilor de SMS marketing, dar nu se aplica in toate cazurile. Testeaza ore si zile diferite, apoi evalueaza rezultatele pentru a te asigura ca desfasori campaniile tale la momentul potrivit”, explica Cosmin Campian.
   
3. Segmentarea clientilor.

“Foarte multa lume, dintre cei care s-au abonat deja la notificari, se plange de mesajele de marketing pe care le primesc si le considera adesea nefolositoare. Incearca sa trimiti intodeauna mesaje utile pentru clientii tai, mesajele trebuie sa fie personalizate in functie de nevoile lor. Creeaza liste diferite de contacte in functie de varsta, interese, actiuni inregistrate in site-ul sau aplicatia ta. Avand in vedere ca majoritatea persoanelor folosesc deja un smartphone, asigura-te ca masori impactul campaniilor si astfel te apropii de nevoile fiecarui client”, declara Cosmin.
  
4. Scurteaza link-urile.

“Link-urile din campaniile tale pot fi foarte lungi si nu se incadreaza in cele 160 de caractere disponibile intr-un mesaj. Foloseste servicii precum Goo.gl sau Bit.ly pentru a scurta link-urile. Un alt avantaj pe care ti-l ofera link-urile scurte este acela de a monitoriza mai usor click-urile din mesajele SMS trimise de tine, astfel vei putea vedea care este impactul campaniei tale de SMS marketing”, conchide specialistul in marketing.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: strategie de marketingsms marketingcampanie de marketingmarketing direct

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei de afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Alege caile simple ca strategie de marketing

de Andrioae Ruxandra
21 Mai 2014
Nu ai nevoie de o publicitate imensa sau o campanie de marketing profesionista pentru a iti dezvolta afacerea. Strategia ideala depinde de afacerea...

O strategie de marketing care nu poate esua!

de Matei Antonescu
25 Feb 2012
Strategiile de marketing ne ajuta in mod justificat afacerile sa devina afaceri profitabile timp indelungat, sa isi atraga un renume avantajos, sa...

Cum se conduce o campanie de marketing de succes

de Maria Nicutar
09 Iul 2011
Orice afacere care se respecta stie ca vanzarile si promovarea se optimizeaza cu ajutorul campaniilor de marketing. Inainte de a trece la gandirea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]