Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona.

Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile clientului, oricat de puerile ar parea. „Daca dupa 30 de zile nu sunteti multumit de produs, il puteti returna in ambalajul original si primiti banii inapoi.” Iata doar unul din mesajele-cliseu care insotesc de regula produsele.

Iata 4 sfaturi pentru satisfactia clientului si pastrarea lui in beneficiul afacerii tale!

1. Vorbeste-i clientului despre garantia produselor sau serviciilor tale.

Clientul trebuie sa fie informat in legatura cu termenii garantiei produselorsi serviciilor achizitionate de la tine. „Sper ca produsele noastre functioneaza exact ca-n prima zi”, poti sublinia, sub forma de lobby. Denota increderea ta in propriile servicii, onestitatea businessuluisi, nu in ultimul rand, construieste o relatie de incredere cu clientul.

2. Mizeaza pe DA!

Nu folosi mesaje precum „Nu se accepta carduri”, „Nu primim marfa inapoi”, „Nu returnam banii pe produsele cumparate”. Mai potrivite sunt cele pozitive:
„Da, primim cecuri”, „Da, va returnam banii in termen de 90 de zile, daca nu sunteti multumit de produs”,
„Da, satisfactia dumneavoastra este garantata”.

3. Recompenseaza-ti clientii.

Poate vrei ca ai tai clienti sa mearga la shopping in orele nepotrivite ale zilei sau sa plateasca prin anumite modalitati sau sa comande via fax. Oferind diverse stimulente, ii vei determina sa „joace” dupa cum le „canti”.

De exemplu, o banca a stabilit ca fiecare a 25-a masina ajunsa la ghiseul exterior al sucursalei sa primeasca un bon gratuit la o spalatorie auto. Traficul crescut de masini a micsorat numarul clientilor din interiorul bancii. Astfel, oamenii nu au mai asteptat ore
insir la ghiseul din interior si au fost serviti in timp util.

4. Informeaza-i pe clienti in legatura cu produsul tau, inainte si dupa achizitie.

De exemplu, daca vinzi acumulatori, ofera-le clientilor manuale de instructiuni cu modul optim de reincarcare a acestora. Orice informatie in plus este binevenita. Omul cat traieste invata, inclusiv despre produselesi serviciile pe caresi le procura.


Tags: clienticustomer service

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]