Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului
13 Ian. 2015
2764
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona.
Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile clientului, oricat de puerile ar parea. „Daca dupa 30 de zile nu sunteti multumit de produs, il puteti returna in ambalajul original si primiti banii inapoi.” Iata doar unul din mesajele-cliseu care insotesc de regula produsele.
Ghid practic Realizarea de sapun natural

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Iata 4 sfaturi pentru satisfactia clientului si pastrarea lui in beneficiul afacerii tale!
1. Vorbeste-i clientului despre garantia produselor sau serviciilor tale.
Clientul trebuie sa fie informat in legatura cu termenii garantiei produselorsi serviciilor achizitionate de la tine. „Sper ca produsele noastre functioneaza exact ca-n prima zi”, poti sublinia, sub forma de lobby. Denota increderea ta in propriile servicii, onestitatea businessuluisi, nu in ultimul rand, construieste o relatie de incredere cu clientul.
2. Mizeaza pe DA!
Nu folosi mesaje precum „Nu se accepta carduri”, „Nu primim marfa inapoi”, „Nu returnam banii pe produsele cumparate”. Mai potrivite sunt cele pozitive:
„Da, primim cecuri”, „Da, va returnam banii in termen de 90 de zile, daca nu sunteti multumit de produs”,
„Da, satisfactia dumneavoastra este garantata”.
3. Recompenseaza-ti clientii.
Poate vrei ca ai tai clienti sa mearga la shopping in orele nepotrivite ale zilei sau sa plateasca prin anumite modalitati sau sa comande via fax. Oferind diverse stimulente, ii vei determina sa „joace” dupa cum le „canti”.
De exemplu, o banca a stabilit ca fiecare a 25-a masina ajunsa la ghiseul exterior al sucursalei sa primeasca un bon gratuit la o spalatorie auto. Traficul crescut de masini a micsorat numarul clientilor din interiorul bancii. Astfel, oamenii nu au mai asteptat ore
insir la ghiseul din interior si au fost serviti in timp util.
4. Informeaza-i pe clienti in legatura cu produsul tau, inainte si dupa achizitie.
De exemplu, daca vinzi acumulatori, ofera-le clientilor manuale de instructiuni cu modul optim de reincarcare a acestora. Orice informatie in plus este binevenita. Omul cat traieste invata, inclusiv despre produselesi serviciile pe caresi le procura.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.Articole conexe
McDonald's a scos din meniu McPlant, burgerul vegan
de Bianca Tila
08 Aug 2022
Lantul de restaurante fast-food McDonal's a scos din meniul din SUA burgerul vegan McPlant. In acest sens, planurile companiei de a inlocui carnea cu...
Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes
de Idei de afaceri
05 Aug 2022
In prezent, Romania pe locul 28 in topul mondial al consumului mediu de bere si pe 23 in Europa, cu 58 de litri pe cap de locuitor. Cea mai mare...
Cultura de sofran: Strategii de marketing
de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv.
Afla mai...
Primul parteneriat bazat pe diversitate. OMV Petrom si Auchan Romania colaboreaza
de Bianca Tila
13 Iul 2022
In statiile de Petrom au aparut magazine "MyAuchan". Parteneriatul celor doua companii, OMV Petrom si Auchan Retail Romania, a introdus pe piata 200...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- GRATUIT: Afla clar si la obiect, ce trebuie sa faci ca sa iti inmultesti banii la bursa!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!