Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media

de Alexandra Popescu 04 Aug. 2014 2434
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Mass-media poate ridica destul de mult o companie, atentia jurnalistilor fiind importanta pentru companii. Antreprenorii trebuie sa poarte mai multe palarii, care inseamna, uneori, sa uite putin de dezvoltarea produselor pentru a curta media pentru o plasare. Sa fii preluat de o institutie mass-media majora sau de industria bloggerilor concentrata inseamna munca grea.

 
Nu vei reusi dintr-odata sa obtii plasarea perfecta, dar atentia din partea mass-media poate avea un impact enorm asupra validarii imaginii brandului si poate genera vizitatori si comentarii pentru site-ul tau.
 
In continuare sunt prezentate 4 sfaturi pentru a crea pitch-uri pentru reporteri si pentru a obtine o acoperire mai mare.
 
1. Recruteaza un sustinator care sa prezinte pentru tine
In timp ce antreprenorii cred ca pot face totul, ei sunt mult prea aproape de puzzle pentru a vedea cum sa uneasca piesele. Poate fi dificil sa explici efectiv si eficient viziunea exteriorului. De aceea, investitorii si profesionistii in relatii publice au procesul la rece. Ei pot explica reporterilor declaratia misiunii unei companii in propozitii valoroase si convertesc curiozitatea intr-o nevoie arzatoare de cunoastere. Trebuie doar sa te asiguri ca acea persoana este informata, inteligenta si pasionata de ceea ce compania ta ofera.
 
2. Implica utilizatorii
Conecteaza-te cat mai aproape si personal cu utilizatorii pe cat de mult posibil. Intelege cum publicul iti utilizeaza produsul si ce impact are compania in viata fiecaruia. Clientii fericiti se pot transforma in ambasadori de brand, care pot face povestea mai convingatoare odata ce compania va avea un reporter.
 
3. Dovedeste ca afacerea merita atentia
Reporterii si mass-media, in general, cauta ceva nou, interesant, deosebit. Odata ce produsele, serviciile sau activitatea companiei pot reprezenta subiecte pentru o stire, reporterii vor incepe sa fie interesati de compania ta. Fa o poveste. O companie buna cu o idee mareata va putea atrage atentia presei, insa o companie cu imaginatie si cu un plan solid de afacere va atrage mai usor atentia presei.
 
4. Fa viata reporterului usoara
Reporterii nu au prea mult timp si cu siguranta nu au timp sa aleaga informatii dintr-un e-mail, ei incearca cu disperare sa le gaseasca pe cele de care au nevoie pentru a finaliza un articol. In acest caz, este foarte probabil ca reporterul sa ingroape povestea. Cauta un pachet complet de informatii care sa iti acopere compania.
Prezinta-i unui reporter tot ceea ce ar putea avea nevoie ca sa scrie un articol care va portretiza in mod adecvat compania si produsul tau. Distribuie un kit media complet, care sa contina imagini, sfaturi, raspunsuri la cele mai frecvente intrebari si un comunicat de presa.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorisfaturi afacerimediamarketingmass-mediarelatii publice

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]