Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la baza. Vorbim despre strategii in momentul in care iti doresti o pozitionare activa pe piata, indiferent de domeniu si ai nevoie de o crestere vizibila. Iata 4 strategii de marketing care iti vor ajuta afacerea sa evolueze.
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura de sofran
O analiza corecta a companiei, dar si a concurentei iti poate deschide noi oportunitati foarte usor intr-un business. Pentru elaborarea unei strategii de succes este nevoie de cateva etape si anume:
- Stabilirea domeniului firmei;
- Analiza tuturor factorilor - interni si externi;
- Indentificarea oportunitatilor;
-
Implementarea strategiei si bineinteles monitorizarea activitatii pentru a vedea progresele.
Strategii de marketing
Strategii de produs
Analizarea portofoliului de produse te va ajuta sa vezi daca este important sa schimbi ceva. Este necesara pentru a evalua calitatea produselor, dar si pentru a constientiza valoarea cu adevarat importanta si schimbarea design-ului, daca este nevoie.
Strategii de pret
Aceasta strategie se stabileste in functie de durata de viata a produsului, dar si de pozitia pe care o detine in piata.Strategiile de pret au in prim plan ofertele, atractia publicului prin schimbarea preturilor, schimbarea termenilor si conditiilor de vanzare.
Strategii de promovare
Este vorba despre strategiile care au in prim plan dezvoltarea afacerii prin intermediul canalelor eficiente si anume: reclame tv, reclame la radio sau cu ajutorul pliantelor, scrisori comerciale si cataloage, dar si evenimente organizate cu ajutorul sponsorilor, comunicate de presa. Strategiile de promovare au ca si scop schimbarea strategiilor initiale de promotii, de publicitate si de vanzare cu ajutorul mesajelor transmise.
Strategii de distributie
Strategia are ca si obiectiv cautarea unei resurese potrivite pentru clienti in ceea ce priveste serviciul sau produsul. Strategiile de distributie pot avea ca si scop schimbarea modalitatilor de livrare sau a canalelor de distributie. Este drumul pe care un produs il parcurge pana in momentul in care ajunge in mana clientului.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCultura de sofran: Strategii de marketing
de Idei de afaceri5 Strategii de marketing pentru orice afacere
de Idei de afaceriTransforma-ti afacerea intr-un magnet pentru clienti: afla cele 3 strategii de marketing
de Andrioae RuxandraAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit