Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?

de Marinache Horia Cristian 21 Sep. 2015 4107
4.83 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice.

Sa vedem care sunt cele mai importante si cum se utilizeaza ele:

1. Prin clienti
Fara indoiala este una dintre metodele cele mai eficace pentru orice tip de afacere. Fiecare client, multumit de serviciile oferite, poate recomanda centrul si altor persoane si poate aduce astfel noi clienti. Conditia cea mai importanta pentru ca aceasta metoda sa functioneze este aceea de a fi pregatiti pentru a oferi servicii de inalt profesionalism.

2. Anunturi in anuarele de specialitate
Asociatiile profesionale care reunesc mai multi operatori din domeniul agroturismului realizeaza un anuar al sectorului de activitate, care se distribuie tuturor celor care-l solicita. In acest anuar sunt indicate numerele de telefon, adresa, caracteristicile. Posibilitatea de a va inscrie intr-un astfel de catalog este un bun mijloc de publicitate, avand in vedere faptul ca una din marile probleme ale celor care fac afaceri este aceea de a se face cunoscuti marelui public.

3. Afilierea la organizatiile  locale
Firmele de promovare  realizeaza pliante si cataloage cu liste de preturi pentru centrele prezente in zona, in ideea de a atrage potentiali clienti • persoane care locuiesc in zonele invecinate.

4. Afise si anunturi
Se pot lipi in vecinatatea garilor, a centrelor hipice, la iesirile de pe autostrazi, in sediile universitatilor din apropiere etc. Este esential ca mesajul publicitar sa fie eficient si ca afisul sa fie vizibil.

5. Comunicate de presa si articole in ziare
Pentru a exploata acest sistem, ce reprezinta o forma de publicitate indirecta si gratuita, trebuie sa puteti redacta un comunicat, un articol, in care sa scoateti in evidenta, cu maxima acuratete, noutatea serviciului oferit. Este mult mai convenabil sa expediati materialul prin fax sau posta, pe numele unui redactor care, mai mult decit altii, se ocupa de publicarea stirilor de acest gen.

Pentru a afla numele sau trebuie consultata casuta redactionala a publicatiei respective, unde, de obicei, se gasesc numarul de telefon si fax al redactiei, numele redactorilor si compartimentele de care raspund. Daca in cateva zile de la expedierea materialului nu ati primit nici un raspuns, puteti considera ca notita nu a suscitat niciun interes.

Dar, inainte de a accepta aceasta idee, puteti da un telefon la persoana contactata pentru a-i cere, cu maxima politete, explicatii despre motivele pentru care articolul nu a fost publicat.



Tags: publicitatepromovarevanzariclientianunturi

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
17 Apr 2023
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Publicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026

de Florin Amariei
12 Mai 2021
Mai multe analize confirma ca publicitatea pe dispozitive mobile va ajunge la un varf in 2026, cand va depasi 270 de miliarde de dolari. Conform...

YouTube a obtinut peste 15 miliarde de dolari doar din publicitate

de Florin Amariei
04 Feb 2020
Publicitatea pe care utilizatorii platformei o vad a adus YouTube peste 15 miliarde de dolari intr-un singur an. Pentru prima oara in 14 ani de...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]