Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice.

Sa vedem care sunt cele mai importante si cum se utilizeaza ele:

1. Prin clienti
Fara indoiala este una dintre metodele cele mai eficace pentru orice tip de afacere. Fiecare client, multumit de serviciile oferite, poate recomanda centrul si altor persoane si poate aduce astfel noi clienti. Conditia cea mai importanta pentru ca aceasta metoda sa functioneze este aceea de a fi pregatiti pentru a oferi servicii de inalt profesionalism.

2. Anunturi in anuarele de specialitate
Asociatiile profesionale care reunesc mai multi operatori din domeniul agroturismului realizeaza un anuar al sectorului de activitate, care se distribuie tuturor celor care-l solicita. In acest anuar sunt indicate numerele de telefon, adresa, caracteristicile. Posibilitatea de a va inscrie intr-un astfel de catalog este un bun mijloc de publicitate, avand in vedere faptul ca una din marile probleme ale celor care fac afaceri este aceea de a se face cunoscuti marelui public.

3. Afilierea la organizatiile  locale
Firmele de promovare  realizeaza pliante si cataloage cu liste de preturi pentru centrele prezente in zona, in ideea de a atrage potentiali clienti • persoane care locuiesc in zonele invecinate.

4. Afise si anunturi
Se pot lipi in vecinatatea garilor, a centrelor hipice, la iesirile de pe autostrazi, in sediile universitatilor din apropiere etc. Este esential ca mesajul publicitar sa fie eficient si ca afisul sa fie vizibil.

5. Comunicate de presa si articole in ziare
Pentru a exploata acest sistem, ce reprezinta o forma de publicitate indirecta si gratuita, trebuie sa puteti redacta un comunicat, un articol, in care sa scoateti in evidenta, cu maxima acuratete, noutatea serviciului oferit. Este mult mai convenabil sa expediati materialul prin fax sau posta, pe numele unui redactor care, mai mult decit altii, se ocupa de publicarea stirilor de acest gen.

Pentru a afla numele sau trebuie consultata casuta redactionala a publicatiei respective, unde, de obicei, se gasesc numarul de telefon si fax al redactiei, numele redactorilor si compartimentele de care raspund. Daca in cateva zile de la expedierea materialului nu ati primit nici un raspuns, puteti considera ca notita nu a suscitat niciun interes.

Dar, inainte de a accepta aceasta idee, puteti da un telefon la persoana contactata pentru a-i cere, cu maxima politete, explicatii despre motivele pentru care articolul nu a fost publicat.



Tags: publicitatepromovarevanzariclientianunturi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]