Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?
Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice.
Sa vedem care sunt cele mai importante si cum se utilizeaza ele:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Prin clienti
Fara indoiala este una dintre metodele cele mai eficace pentru orice tip de afacere. Fiecare client, multumit de serviciile oferite, poate recomanda centrul si altor persoane si poate aduce astfel noi clienti. Conditia cea mai importanta pentru ca aceasta metoda sa functioneze este aceea de a fi pregatiti pentru a oferi servicii de inalt profesionalism.
2. Anunturi in anuarele de specialitate
Asociatiile profesionale care reunesc mai multi operatori din domeniul agroturismului realizeaza un anuar al sectorului de activitate, care se distribuie tuturor celor care-l solicita. In acest anuar sunt indicate numerele de telefon, adresa, caracteristicile. Posibilitatea de a va inscrie intr-un astfel de catalog este un bun mijloc de publicitate, avand in vedere faptul ca una din marile probleme ale celor care fac afaceri este aceea de a se face cunoscuti marelui public.
3. Afilierea la organizatiile locale
Firmele de promovare realizeaza pliante si cataloage cu liste de preturi pentru centrele prezente in zona, in ideea de a atrage potentiali clienti • persoane care locuiesc in zonele invecinate.
4. Afise si anunturi
Se pot lipi in vecinatatea garilor, a centrelor hipice, la iesirile de pe autostrazi, in sediile universitatilor din apropiere etc. Este esential ca mesajul publicitar sa fie eficient si ca afisul sa fie vizibil.
5. Comunicate de presa si articole in ziare
Pentru a exploata acest sistem, ce reprezinta o forma de publicitate indirecta si gratuita, trebuie sa puteti redacta un comunicat, un articol, in care sa scoateti in evidenta, cu maxima acuratete, noutatea serviciului oferit. Este mult mai convenabil sa expediati materialul prin fax sau posta, pe numele unui redactor care, mai mult decit altii, se ocupa de publicarea stirilor de acest gen.
Pentru a afla numele sau trebuie consultata casuta redactionala a publicatiei respective, unde, de obicei, se gasesc numarul de telefon si fax al redactiei, numele redactorilor si compartimentele de care raspund. Daca in cateva zile de la expedierea materialului nu ati primit nici un raspuns, puteti considera ca notita nu a suscitat niciun interes.
Dar, inainte de a accepta aceasta idee, puteti da un telefon la persoana contactata pentru a-i cere, cu maxima politete, explicatii despre motivele pentru care articolul nu a fost publicat.
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriPublicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026
de Florin AmarieiYouTube a obtinut peste 15 miliarde de dolari doar din publicitate
de Florin AmarieiSfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit