Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 modalitati sigure prin care sa ne facem testimonialele foarte credibile

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Testimonialele sunt unelte extrem de eficiente prin care sa atragem trafic din partea clientilor nostri pe wesbite sau pe blogul pe care incercam sa il promovam. Fie ca ne castigam testimonialele cu ajutorul oferirii de promotii si reduceri, sau le primim la pura initiativa a clientilor multumiti de produsele sau serviciile noastre, acestea trebuie publicate intr-o maniera anume pentru a da rezultatele optime.

In afaceri, testimonialele, marturiile din partea clientilor sunt arme imbatabile care reusesc sa convinga clientii de calitatea produselor noastre mai eficient decat bannerele, decat un mesaj de promovare clasic samd.

De aceea, trebuie valorificat acest set de resurse in cele mai bune conditii. Acest lucru decurge ca nevoie naturala din faptul ca multi clienti nu vor sti daca este cazul sa se increada si sa achizitioneze un produs pe baza unui mesaj simplu din partea unui cumparator. Acestea nu prezinta intotdeauna credibilitate in randul clientilor si trebuie redate intr-o forma mai complexa.

Iata 5 modalitati sigure si verificate prin care sa ne facem testimonialele mai credibile:

1.    Daca autorul mesajului isi da acordul, publicati alaturi de mesaj si numele complet, varsta, locatia si ocupatia sa. Acest lucru va da un plus de incredere pentru potentialii clienti ai unui produs.

2.    Tot cu acordul clientului publicati si o poza pe care clientul v-o trimite in scopul publicarii sale alaturi de mesajul testimonialului, marturiei.

3.    In loc sa publicati doar continutul e-mail-urilor ce includ testimoniale, publicati intregul e-mail. Acest mesaj va contine, ora, data, adresa de e-mail al clientului care adauga un testimonial samd si sa spori increderea in marturie si in afacerea dvs.

4.    Componenta video este una dintre cele mai eficiente modalitati prin care sa mariti credibilitatea marturiilor clientilor dvs. Oferiti produse promotionale, reduceri si cadouri pentru cei care detin o camera video si sunt dispusi sa isi alcatuiasca un mini-clip in care sa ofere o marturie. Gesturile, expresia faciala, varsta si multe alte caracteristici vor determina clientii dvs sa cumpere sau nu un produs. Videoclipul trebuie sa fie cat mai natural, sa detina o buna componenta audio si poate fi trimis direct catre website-ul dvs.

5.    Informatii de contact. Iata inca o modalitate eficienta prin care sa va convingeti mai usor potentialii clienti ca au de-a face cu marturii adevarate. Rugati-va clientii sa va ofere si informatii de contact pentru a fi publicate alaturi de marturii.




Tags: afaceritestimonialemarturiimarturii credibilecredibilitate testimoniale

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]