Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 modalitati sigure prin care sa ne facem testimonialele foarte credibile
Testimonialele sunt unelte extrem de eficiente prin care sa atragem trafic din partea clientilor nostri pe wesbite sau pe blogul pe care incercam sa il promovam. Fie ca ne castigam testimonialele cu ajutorul oferirii de promotii si reduceri, sau le primim la pura initiativa a clientilor multumiti de produsele sau serviciile noastre, acestea trebuie publicate intr-o maniera anume pentru a da rezultatele optime.
In afaceri, testimonialele, marturiile din partea clientilor sunt arme imbatabile care reusesc sa convinga clientii de calitatea produselor noastre mai eficient decat bannerele, decat un mesaj de promovare clasic samd.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
De aceea, trebuie valorificat acest set de resurse in cele mai bune conditii. Acest lucru decurge ca nevoie naturala din faptul ca multi clienti nu vor sti daca este cazul sa se increada si sa achizitioneze un produs pe baza unui mesaj simplu din partea unui cumparator. Acestea nu prezinta intotdeauna credibilitate in randul clientilor si trebuie redate intr-o forma mai complexa.
Iata 5 modalitati sigure si verificate prin care sa ne facem testimonialele mai credibile:
1. Daca autorul mesajului isi da acordul, publicati alaturi de mesaj si numele complet, varsta, locatia si ocupatia sa. Acest lucru va da un plus de incredere pentru potentialii clienti ai unui produs.
2. Tot cu acordul clientului publicati si o poza pe care clientul v-o trimite in scopul publicarii sale alaturi de mesajul testimonialului, marturiei.
3. In loc sa publicati doar continutul e-mail-urilor ce includ testimoniale, publicati intregul e-mail. Acest mesaj va contine, ora, data, adresa de e-mail al clientului care adauga un testimonial samd si sa spori increderea in marturie si in afacerea dvs.
4. Componenta video este una dintre cele mai eficiente modalitati prin care sa mariti credibilitatea marturiilor clientilor dvs. Oferiti produse promotionale, reduceri si cadouri pentru cei care detin o camera video si sunt dispusi sa isi alcatuiasca un mini-clip in care sa ofere o marturie. Gesturile, expresia faciala, varsta si multe alte caracteristici vor determina clientii dvs sa cumpere sau nu un produs. Videoclipul trebuie sa fie cat mai natural, sa detina o buna componenta audio si poate fi trimis direct catre website-ul dvs.
5. Informatii de contact. Iata inca o modalitate eficienta prin care sa va convingeti mai usor potentialii clienti ca au de-a face cu marturii adevarate. Rugati-va clientii sa va ofere si informatii de contact pentru a fi publicate alaturi de marturii.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit