Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 reguli vitale pentru customer service de top!
Customer service-ul de calitate reprezinta fundatia pe care putem sa cladim afaceri cat mai profitabile, cu o reputatie de top, cu o imagine impecabila si care sa reuseasca sa atraga din ce in ce mai mari ponderi ale audientei tinta. In acest sens realizam faptul ca regulile de customer service sunt esentiale, ele ajutandu-ne in trei planuri importante: cooptam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si ii recastigam pe fostii clienti care s-au afiliat altor branduri concurente.
Pentru antreprenorii deja existenti si pentru cei potentiali exista aceasta necesitate puternica de a investi in customer service. Formam departamente serioase si cooptam profesionisti care sa ne ajute sa formam o relatie cat mai buna si mai eficienta cu cei care ne aduc profiturile.Cultura de sofran
Cultura castravetelui anti-diabet
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Iata si cateva reguli esentiale pentru customer service de calitate:
1. Efectuati cercetari, analize si studii de piata pentru a cunoaste toate informatiile referitoare la audienta tinta. Este mai mult decat o necesitate pentru conducerea unei afaceri cu succes, ci si respect fata de clientii care au nevoie de produsele sau serviciile pe care le avem in portofoliu. Este esential sa stim ce nevoi au, ce posibilitati materiale detin, ce preferinte si dorinte ii caracterizeaza, care este modalitatea preferata de plata, ce plangeri si nemultumiri au samd.
2. Ascultati-va consumatorii si potentialii consumatori. Cu fiecare ocazie pe care o detinem este esential sa adunam cat mai mult feedback din partea clientilor sau potentialilor clienti. Ascultati-le plangerile si nemultumirile, criticile si efectuati modificarile potrivite.
3. Oferiti feedback in mod constant. Este esential, pentru formarea unei relatii stranse intre un brand si audienta sa tinta, sa se ofere cat mai mult feedback. Instiintati-va clientii cu privire la modificari de pret sau politici, cu privire la oferte si reduceri, modificari de date de contact si regulamente importante.
4. Tineti-va promisiunile. Nu promiteti niciodata absolut nimic daca nu sunteti sigur ca situatia se va adeveri. Clientii doresc sa se afilieze brandurilor in care pot avea incredere. Daca ati promis sa livrati un produs pana joi, la ora 12:00, faceti tot posibilul ca acest lucru sa se intample. Daca ati promis reduceri mari la toate produsele destinate copiilor, nu va incalcati promisiunile sub nicio forma.
5. Angajati doar profesionisti pentru sarcinile care implica un contact direct cu clientii. Toti angajatii care interactioneaza cu clientii sau potentialii dvs clienti trebuie sa detina experienta de lucru in domeniul in cauza si bune abilitati de customer service. Recrutati profesionistii potriviti si oferiti-le un nivel salarial avantajos pentru a-i motiva sa fie intotdeauna politicosi, de ajutor, respectuosi.
Articole conexe
4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului
de Silviu Marian BanilaCustomer service in 5 sfaturi usor de urmat!
de Maria NicutarUn drum lin catre customer service de calitate!
de Maria NicutarRegulile de aur ale customer service-ului de calitate
de Victor OanceaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit