Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 reguli vitale pentru customer service de top!
Customer service-ul de calitate reprezinta fundatia pe care putem sa cladim afaceri cat mai profitabile, cu o reputatie de top, cu o imagine impecabila si care sa reuseasca sa atraga din ce in ce mai mari ponderi ale audientei tinta. In acest sens realizam faptul ca regulile de customer service sunt esentiale, ele ajutandu-ne in trei planuri importante: cooptam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si ii recastigam pe fostii clienti care s-au afiliat altor branduri concurente.
Pentru antreprenorii deja existenti si pentru cei potentiali exista aceasta necesitate puternica de a investi in customer service. Formam departamente serioase si cooptam profesionisti care sa ne ajute sa formam o relatie cat mai buna si mai eficienta cu cei care ne aduc profiturile.
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Iata si cateva reguli esentiale pentru customer service de calitate:
1. Efectuati cercetari, analize si studii de piata pentru a cunoaste toate informatiile referitoare la audienta tinta. Este mai mult decat o necesitate pentru conducerea unei afaceri cu succes, ci si respect fata de clientii care au nevoie de produsele sau serviciile pe care le avem in portofoliu. Este esential sa stim ce nevoi au, ce posibilitati materiale detin, ce preferinte si dorinte ii caracterizeaza, care este modalitatea preferata de plata, ce plangeri si nemultumiri au samd.
2. Ascultati-va consumatorii si potentialii consumatori. Cu fiecare ocazie pe care o detinem este esential sa adunam cat mai mult feedback din partea clientilor sau potentialilor clienti. Ascultati-le plangerile si nemultumirile, criticile si efectuati modificarile potrivite.
3. Oferiti feedback in mod constant. Este esential, pentru formarea unei relatii stranse intre un brand si audienta sa tinta, sa se ofere cat mai mult feedback. Instiintati-va clientii cu privire la modificari de pret sau politici, cu privire la oferte si reduceri, modificari de date de contact si regulamente importante.
4. Tineti-va promisiunile. Nu promiteti niciodata absolut nimic daca nu sunteti sigur ca situatia se va adeveri. Clientii doresc sa se afilieze brandurilor in care pot avea incredere. Daca ati promis sa livrati un produs pana joi, la ora 12:00, faceti tot posibilul ca acest lucru sa se intample. Daca ati promis reduceri mari la toate produsele destinate copiilor, nu va incalcati promisiunile sub nicio forma.
5. Angajati doar profesionisti pentru sarcinile care implica un contact direct cu clientii. Toti angajatii care interactioneaza cu clientii sau potentialii dvs clienti trebuie sa detina experienta de lucru in domeniul in cauza si bune abilitati de customer service. Recrutati profesionistii potriviti si oferiti-le un nivel salarial avantajos pentru a-i motiva sa fie intotdeauna politicosi, de ajutor, respectuosi.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu

[GHID PRACTIC] Cultura de sofran
Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit