Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 reguli vitale pentru customer service de top!

de Adela Simonescu 23 Iun. 2012 3617
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Customer service-ul de calitate reprezinta fundatia pe care putem sa cladim afaceri cat mai profitabile, cu o reputatie de top, cu o imagine impecabila si care sa reuseasca sa atraga din ce in ce mai mari ponderi ale audientei tinta. In acest sens realizam faptul ca regulile de customer service sunt esentiale, ele ajutandu-ne in trei planuri importante: cooptam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si ii recastigam pe fostii clienti care s-au afiliat altor branduri concurente.

Pentru antreprenorii deja existenti si pentru cei potentiali exista aceasta necesitate puternica de a investi in customer service. Formam departamente serioase si cooptam profesionisti care sa ne ajute sa formam o relatie cat mai buna si mai eficienta cu cei care ne aduc profiturile.

Iata si cateva reguli esentiale pentru customer service de calitate:

1. Efectuati cercetari, analize si studii de piata pentru a cunoaste toate informatiile referitoare la audienta tinta.
Este mai mult decat o necesitate pentru conducerea unei afaceri cu succes, ci si respect fata de clientii care au nevoie de produsele sau serviciile pe care le avem in portofoliu. Este esential sa stim ce nevoi au, ce posibilitati materiale detin, ce preferinte si dorinte ii caracterizeaza, care este modalitatea preferata de plata, ce plangeri si nemultumiri au samd.

2. Ascultati-va consumatorii si potentialii consumatori. Cu fiecare ocazie pe care o detinem este esential sa adunam cat mai mult feedback din partea clientilor sau potentialilor clienti. Ascultati-le plangerile si nemultumirile, criticile si efectuati modificarile potrivite.

3. Oferiti feedback in mod constant. Este esential, pentru formarea unei relatii stranse intre un brand si audienta sa tinta, sa se ofere cat mai mult feedback. Instiintati-va clientii cu privire la modificari de pret sau politici, cu privire la oferte si reduceri, modificari de date de contact si regulamente importante.

4. Tineti-va promisiunile. Nu promiteti niciodata absolut nimic daca nu sunteti sigur ca situatia se va adeveri. Clientii doresc sa se afilieze brandurilor in care pot avea incredere. Daca ati promis sa livrati un produs pana joi, la ora 12:00, faceti tot posibilul ca acest lucru sa se intample. Daca ati promis reduceri mari la toate produsele destinate copiilor, nu va incalcati promisiunile sub nicio forma.

5. Angajati doar profesionisti pentru sarcinile care implica un contact direct cu clientii. Toti angajatii care interactioneaza cu clientii sau potentialii dvs clienti trebuie sa detina experienta de lucru in domeniul in cauza si bune abilitati de customer service. Recrutati profesionistii potriviti si oferiti-le un nivel salarial avantajos pentru a-i motiva sa fie intotdeauna politicosi, de ajutor, respectuosi.


Tags: customer servicecustomer service de calitateafaceri customer servicecustomer service afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de Silviu Marian Banila
13 Ian 2015
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte...

Customer service in 5 sfaturi usor de urmat!

de Maria Nicutar
20 Mai 2013
Sa fii un as in ceea ce priveste eforturile de customer service nu reprezinta un aspect imposibil. Nici sa ajungi pe Marte nu mai este un lucru...

Un drum lin catre customer service de calitate!

de Maria Nicutar
19 Ian 2012
Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii...

Regulile de aur ale customer service-ului de calitate

de Victor Oancea
17 Aug 2011
Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]