Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 sfaturi de care sa tii cont pentru succes in vanzari!
Cu totii ne aflam conectati, intr-un fel sau altul, la fluxul de vanzari al afacerii pe care o reprezentam. Fie ca aducem incasari directe, fie ca aducem vanzari indirecte, de modul in care performam noi, mersul afacerii este mai mult sau mai putin asigurat.
Iata si cateva sfaturi extrem de utile, de care sa tineti cont pentru a va creste nivelul de vanzari:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
1. Vinde-ti produsul chiar tie insuti. Daca tu nu ai cumpara produsul respectiv, nu te astepta ca ceilalti sa o faca. Daca ai si cele mai neinsemnate dubii cu privire la produsele din portofoliul de care te ocupi tu, este cazul sa le remediezi. Modifica produsele pana cand devin usor de vandut!
2. Fii sigur ca targetezi corect. Nu incerca sa vinzi catre cat mai multe persoane. Va trebui sa vinzi produsele catre exact acele persoane care le vor cumpara cu minim de obiectii si maxim de avantaje reale! In consecinta, inainte de toate, trebuie sa stabilesti care este segmentul de consumatori pe care sa te concentrezi!
Nu faceti rabat de la calitatea bazei de clienti. Daca acestia nu sunt cei potriviti, fiti siguri ca bateti la porti total gresite si ca irositi timpul tuturor, inclusiv pe al vostru!
3. Folositi marketeri care se pot pune in locul clientilor ideali! Degeaba veti lucra cu marketeri care va spun ca pot vinde orice produs, la orice pret, catre orice client. Nu exista asa ceva.
Exista marketeri care pot vinde catre anumite segmente si marketeri total diferiti, care pot fi ideali pentru a promova un cu totul alt tip de produse si servicii.
4. Nu folosi retetele de succes care au functionat pentru alti oameni din vanzari. Se poate ca un text sa vanda foarte bine pentru anumiti consumatori, intr-un anume context dat, pentru anumte produse.
Nu incerca sa copiezi campanii care s-au dovedit a fi de succes pentru altii. Ofera intotdeauna continut original, mesaje de promovare care sa surprinda consumatorii in mod substantial.
5. Daca vrei sa vinzi cat mai mult, ia o pauza din cand in cand. Nu trebuie sa folosesti un stil agresiv de vanzare, nu trebuie sa fii intrusiv, sa te impui pentru ca potentialul client sa iti aduca incasari. Incearca sa oferi continut valoros, reduceri, mostre gratuite, cadouri, o conversatie placuta, bilete la opera si o cina gratuita din cand in cand.
Acestea sunt modalitati prin care poti oferi valoare fara sa vinzi. Reprezinta si cai optime prin intermediul carora poti sa demonstrezi clientilor tai ca nu sunt simple cifre pentru tine! Pe viitor, aceste lucruri se materializeaza in sentimente si apoi direct in incasari mai solide!
sursa foto: ww.sxc.hu
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit