Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi esentiale pentru marketing ca la carte!

de Victor Oancea 23 Oct. 2012 2529
5 sfaturi esentiale pentru marketing ca la carte!
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Urmam sfaturile specialistilor in marketing si speram sa obtinem acele rezultate care sa ne asigure o baza cat mai solida de clienti fideli, clienti multumiti si gata sa ne recomanda serviciile catre alte cunostinte, rude, prieteni, colegi si vecini.

Iata cele cinci sfaturi esentiale care ne asigura ca partea de marketing va functiona cu succes:

1. Calitate mai presus de orice.
Inainte de toate trebuie sa intelegeti faptul ca un produs se poate vinde si cand nu este unul de calitate, insa succesul de care se va bucura va fi unul redus, de scurta durata.

Asa ca noi va recomandam sa va concentrati intotdeauna pe calitate, si cand este vorba despre produse, despre servicii, despre angajati, despre strategiile de customer service si nu numai. Calitatea intotdeauna va reprezenta un factor decisiv pentru succes in afaceri, in cariera, pentru succesul unui proiect sau in viata personala.

2. Intelegeti-va consumatorii. In cazul in care nu ati identificat in mod exact cine sunt cei care va alcatuiesc audienta tinta, este cazul sa infuzionati capital, timp si energie in aceasta directie clara. Doar atunci cand veti sti cine sunt cei care trebuie sa va aduca profituri veti sti si cum sa ii abordati, ce mesaje sa le trimiteti, la ce stimuli reactioneaza si cum isi duc deciziile de achizitionare, ce ii motiveaza si ce ii determina sa cumpere.

3. Ganditi-va produsele si serviciile in functie de consumatorii dvs. Ceea ce multi uita sa faca atunci cand doresc sa lanseze un nou produs, un nou set de servicii este sa priveasca lucrurile, de la bun inceput, din perspectiva consumatorilor. De la ingrediente, pana la caracteristici, de la beneficii, pana la ambalaj si mesajul de promovare, totul trebuie gandit in functie de consumatori.

4. Usurinta in achizitionare, utilizare, returnare, plata. Orice proces care va implica consumatorii trebuie sa fie unul cat se poate de facil. Asa ca aveti grija ca orice consumator sa va gaseasca produsele cu maxima usurinta, sa le comande rapid si simplu, sa le poata returna la fel samd.

5. Fiti un model pentru cei din jurul dvs, pentru consumatori, pentru competitori si nu numai. Implicati-va in organizarea de evenimente caritabile, reciclati si efectuati toate eforturile pentru protejarea mediului inconjurator si nu numai.


Mult succes si marketing de calitate!


sursa foto: www.sxc.hu




Tags: marketing de succesreguli marketingmarketing calitate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei de afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Top 5 reguli de aur pentru campanii de email marketing de succes!

de Adela Simonescu
04 Iul 2014
Una dintre cele mai importante surse de abonati pentru site-urile noastre si de clienti activi este emailing-ul. Campaniile de email marketing au...

Cum se conduce o campanie de marketing de succes

de Maria Nicutar
09 Iul 2011
Orice afacere care se respecta stie ca vanzarile si promovarea se optimizeaza cu ajutorul campaniilor de marketing. Inainte de a trece la gandirea...

Marketing de succes cu cele mai mici investitii

de Ana Steinberg
17 Ian 2011
Perioada de criza a dus la o reinventare si la o dezvoltare a strategiilor de marketing duse in incercarea de atragere a clientilor pentru a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]