Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele.

Targetarea mijloacelor tale de promovare inseamna sa le directionezi numai catre acei oameni care sunt interesati de produsele sau serviciile tale.

Indiferent de forma de promovare targetata pentru care optezi, iata 5 lucruri importante pe care ar trebuie sa le tii minte:

1. Selecteaza cuvintele cheie eficiente si site-urile pe care vrei sa faci promovarea.

Trebuie sa te asiguri ca folosesti intr-adevar cele mai eficiente cuvinte care sa iti descrie afacerea. In cazul promovarii cu plata per click, este esential sa ai un public targetat.

2. Nu te grabi, analizeaza cu atentie textul de promovare.
Inainte de a face public un text de promovare sau un comunicat de presa, trebuie sa fii sigur ca acel text reprezinta intr-adevar cea mai buna descriere a produselor sau serviciilor pe care le are de oferit afacerea ta.

3. Actualizeaza magazinul online.
Poti sa ai o reclama foarte eficienta, dar nu va fi indeajuns daca site-ul tau nu va sustine si nu va "continua" ceea ce a inceput textul care i-a ademenit pe utilizatori in pagina ta. Tot continutul si informatiile promotionale ar trebui sa fie actualizate si usor de gasit.

4. Invata din propriile greseli.
Daca ceva nu functioneaza in cadrul campaniei tale, identifica acel element, revizuieste-l si incearca din nou. Uneori s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi cuvintele cheie si sa gasesti site-uri noi pentru a-ti promova afacerea.

5. Nu te opri din promovat.
Doar pentru ca o reclama nu a functionat, nu inseamna ca trebuie sa renunti in totalitate la promovare. Analizeaza ce ar fi putut sa nu mearga cum trebuie, vezi unde s-a strecurat greseala si incearca din nou. Vei vedea ca te vei bucura in curand de campanii targetate si de succes.


Tags: afacereafaceripromovarepromovare targetatatargetreclama

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]