Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
6 factori declansatori care ii determina pe clienti sa cumpere!
Marketeri si neuro-marketeri studiaza de ani de zile plaja factorilor declansatori, motivationali care ii determina pe clienti sa scoata bani din buzunare pentru a-si achizitiona produse sau pentru a folosi servicii. Acestia sunt cei pe care orice afacere ar trebuie sa le cunoasca si sa se axeze pe unul sau chiar pe mai multe dintre ele pentru a se dovedi afaceri de succes, care sa prinda popularitate si memorabilitate in randul consumatorilor carora se adreseaza.
Iata 6 factori declansatori de care trebuie sa profitati pentru a ajunge la mintea si la inima clientilor dvs:1. Clientii vor sa se simta in siguranta. Nevoia de siguranta este cel mai puternic factor declansator pentru clienti si poate si de aceea din ce in ce mai multe afaceri cu incheieri de asigurari apar. Nu numai aceste afaceri se dovedesc profitabile, ci si cele care se ocupa cu sisteme de securizare a locuintelor, birourilor de lucru, afaceri care se ocupa cu comertul de produse ce asigura siguranta sugarilor, copiilor, seniorilor samd.
2. Clientii vor sa se simta iubiti si apreciati. Vor cumpara o lotiune de piele fiindca reclama le spune ca partenerii lor adora pielea catifelata, vor cumpara o vopsea de unghii fiindca partenerii adora felul in care culoarea acesteia se asorteaza cu ochii lor samd. Clientii vor face cadouri fiindca, la randul lor isi doresc cadouri si doresc sa isi confirme ca sunt iubiti si apreciati de persoanele pe care, la randul lor, le iubesc si le apreciaza.
3. Clientii vor sa fie sanatosi si sa isi mentina longevitatea. Vor fi gata sa plateasca sume mari pentru a-si reface sanatatea si pentru a-si imbunatati functii fiziologice si psihologice.
4. Clientii vor sa se simta comfortabil si sa se relaxeze. Afacerile care ofera produse si servicii care ii vor ajuta in acest sens sunt si ele afaceri profitabile si de succes pe piata pe care activeaza.
5. Clientii vor sa faca bani. Afacerile care reusesc sa le ofere consultanta de top, cursuri de calitate si cu acreditare care sa ii ajute in cariera lor, afacerile care se centreaza pe sustinerea clientilor in dezvoltarea proiectelor lor din care doresc sa extraga profit, sunt afaceri de succes si care se vor dovedi profitabile un timp indelungat.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit