Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 factori declansatori care ii determina pe clienti sa cumpere!

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketeri si neuro-marketeri studiaza de ani de zile plaja factorilor declansatori, motivationali care ii determina pe clienti sa scoata bani din buzunare pentru a-si achizitiona produse sau pentru a folosi servicii. Acestia sunt cei pe care orice afacere ar trebuie sa le cunoasca si sa se axeze pe unul sau chiar pe mai multe dintre ele pentru a se dovedi afaceri de succes, care sa prinda popularitate si memorabilitate in randul consumatorilor carora se adreseaza.

Iata 6 factori declansatori de care trebuie sa profitati pentru a ajunge la mintea si la inima clientilor dvs:

1.    Clientii vor sa se simta in siguranta. Nevoia de siguranta este cel mai puternic factor declansator pentru clienti si poate si de aceea din ce in ce mai multe afaceri cu incheieri de asigurari apar. Nu numai aceste afaceri se dovedesc profitabile, ci si cele care se ocupa cu sisteme de securizare a locuintelor, birourilor de lucru, afaceri care se ocupa cu comertul de produse ce asigura siguranta sugarilor, copiilor, seniorilor samd.

2.    Clientii vor sa se simta iubiti si apreciati. Vor cumpara o lotiune de piele fiindca reclama le spune ca partenerii lor adora pielea catifelata, vor cumpara o vopsea de unghii fiindca partenerii adora felul in care culoarea acesteia se asorteaza cu ochii lor samd. Clientii vor face cadouri fiindca, la randul lor isi doresc cadouri si doresc sa isi confirme ca sunt iubiti si apreciati de persoanele pe care, la randul lor, le iubesc si le apreciaza.

3.    Clientii vor sa fie sanatosi si sa isi mentina longevitatea. Vor fi gata sa plateasca sume mari pentru a-si reface sanatatea si pentru a-si imbunatati functii fiziologice si psihologice.

4.    Clientii vor sa se simta comfortabil si sa se relaxeze. Afacerile care ofera produse si servicii care ii vor ajuta in acest sens sunt si ele afaceri profitabile si de succes pe piata pe care activeaza.

5.    Clientii vor sa faca bani. Afacerile care reusesc sa le ofere consultanta de top, cursuri de calitate si cu acreditare care sa ii ajute in cariera lor, afacerile care se centreaza pe sustinerea clientilor in dezvoltarea proiectelor lor din care doresc sa extraga profit, sunt afaceri de succes si care se vor dovedi profitabile un timp indelungat.




Tags: afaceriafaceri de succesafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]