Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
6 greseli de marketing care iti scufunda afacerea!
Un plan de marketing corect nu va reusi doar sa iti aduca multi clienti noi, ci si sa ii retina pentru timp indelungat, sa ii determine pe fostii clienti sa se intoarca si sa cumpere si mai mult ca pana acum! De asemenea, un plan de marketing corect te ajuta sa iti devansezi competitorii, sa le cunosti strategiile si sa ii infrangi cu propriile lor arme.
Haideti sa descoperim si cele mai comune si grave greseli de marketing, greseli care va infunda afacerile cat de rapid se poate:Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
1. Lipsa cercetarilor si testelor. Analizele de marketing si studiile de piata, testarile de produse si de strategii, statisticile si sondajele reprezinta instrumente care stau la dispozitia oricui, chiar si cand nu detinem un buget serios alocat in aceasta directie. Nu investiti bani, timp si energie in proiecte care nu isi vor dovedi rentabilitatea si profitabilitatea.
2. Lipsa concentrarii si pozitionarii! Este esential sa stim cui ne adresam si cum ne pozitionam in cadrul unei industrii, a unei nise sau sub-nise.
3. Ne dezvoltam prea rapid. De foarte multe ori incercam sa lansam produs dupa produs, set de servicii dupa altul si lista continua. Uitam faptul ca focus-ul reprezinta cheia catre succes. Lasati-va produsele sa ramana in atentia audientei-tinta cat mai mult.
4. Lipsa unui plan de marketing proiectat de specialisti. Cooptati personal de top, cu experienta vasta de lucru si cu specializari serioase. Remunerati-va angajatii valorosi si sprijiniti-le demersurile de dezvoltare profesionala. Doar asa se vor putea mentine la curent cu cele mai noi si eficiente tehnici de promovare pentru afacerea dvs.
5. Sa incerci sa multumesti pe toti ramane una dintre cele mai grave greseli. Concentreaza-te pe audienta tinta si pe consumatorii cei mai valorosi, cei care iti aduc cea mai mare pondere de profit.
6. Lipsa accentului pe social media. Social media reprezinta o serie vasta de instrumente vitale care ne ajuta sa ne promovam afacerile cat mai rapid si cat mai eficient. Incercati sa anexati un blog website-ului afacerii dvs, o pagina de Facebook, un forum, un cont de Twitter si nu numai.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit