Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
6 intrebari cu care sa verifici o oportunitate de marketing de tip retea
"Poti sa devii milionar!", "Fa bani 24 de ore pe zi", "Succes imediat!"... Aceste headline-uri sunt cu siguranta atractive, in special in climatul economic dificil din ziua de azi. Idea de a face bani imediat fara a avea calitati speciale sau fara a investi o suma de bani considerabila atrage pe oricine, in timp ce promisiunea unui venit satisfacator sau poate chiar mare vine din dorinta de a nu ajunge din nou la pozitia ta financiara initiala.
Unele companii cu reputatie buna si-au construit ce au in prezent pe baza acestui tip de marketing si a structurii distributiei (Avon, Mary Kay, Excel Communications si altii). Dar exista si o parte negativa si atunci apar intrebarile... “Chiar vreau sa prezint asta tuturor prietenilor mei?”, “Oare chiar pot face bani din asta?”, “De unde pot sa stiu ca nu este o pacaleala?”.Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Daca iei in considerare Multi-Level Marketing-ul (MLM) sau oportunitatile de marketing de tip retea, pune-ti aceste sase intrebari pentru a stabili care dintre sistemul de tip retea, multi-level marketingul sau marketingul direct catre consumator se potrivesc cu activitatea si cu situatia ta financiara.
Cine este persoana/compania ta de legatura? Gandeste-te la tot drumul pana la obiectivul final. Ce stii despre persoana care ti-a lansat aceasta oportunitate? Poti avea incredere in ceea ce iti spune? Doreste sa iti transmita exact ceea ce face? Ce stii despre fondatorii acelei companii (presupunand ca este o companie mai noua)? Au avut succes si o reputatie buna in proiectele din trecut? Investigheaza toate aceste lucruri ca si cum ai intalni un partener de afaceri pe care nu l-ai mai vazut niciodata.
Care este produsul? Este ceva care s-ar vinde bine intr-un magazin comercial, prin alte metode traditionale de marketing sau canale de distributie? Cum arata concurenta? Cat de convingator trebuie sa fii pentru a semna cu consumatorii? Daca nu esti un vanzator experimentat, nu te astepta sa devii unul dintre ei peste noapte. Va trebui sa devii un propovaduitor al produsului tau, asa ca asigura-te ca tu esti unul dintre cei care cred in el.
Cand vei incepe sa faci cu adevarat bani? Nu te resemna la gandul ca trebuie sa astepti luni sau chiar ani pentru a vedea un profit. Ar trebui sa poti sa iti recuperezi investitia si sa incepi sa faci profit chiar dupa cateva saptamani daca exista cerere pentru acel produs pe piata. Sa poti sa traiesti doar din acei bani este deja o alta poveste. Este bine sa lucrezi part-time in paralel cu celalalt job pe care il ai pentru a avea o sursa de venit sigura. Vei putea face asta avand in vedere compania pentru care lucrezi?
Unde este promovat produsul si unde ai putea sa il promovezi tu? Compania are reclame sau apeleaza la publicitate pentru a ajuta cresterea cererii pentru produsul respectiv? Ce restrictii exista cu privire la locul si felul in care il poti promova (reclame, site-uri, etc). Nu exista un raspuns corect sau gresit la aceasta intrebare – o politica deschisa cu un know-how modern este multe mai flexibila atat pentru tine cat si pentru ceilalti, de asemenea. Daca esti pregatit sa fii la inaltime, sa fii competitiv, asta-i bine, dar daca nu esti, e de preferat sa lucrezi cu o companie a carei politica este mai restrictiva.
Cum ai fost recrutat? Ai fost recrutat din postura de client, cu simpla mentiune ca aceasta ar fi o oportunitate de venit in plus, sau a fost replica obisnuita despre oportunitatea de afaceri? Metoda etica de a aborda oamenii in aceasta privinta este inscrierea din postura de clienti in prima faza, iar apoi, daca le place produsul, vor dori singuri sa devina reprezentanti. Daca ai fost abordat fara macar sa incerci produsul in prealabil, ar trebui sa iti pui un semn de intrebare.
De ce faci asta? Poate ca aceasta este cea mai importanta intrebare dintre toate. Daca o faci cu gandul ca vei putea iesi dintr-o pasa financiara proasta, uita de ea. Daca o faci pentru ca te gandesti ca intr-un an vei deveni bogat, este in regula; este bine sa ai o viziune, dar nu miza foarte mult pe asta. Pe de alta parte, daca crezi cu adevarat intr-un produs, vei fi mult mai aproape de succes.
Nu exista cu adevarat raspunsuri corecte sau gresite la aceste intrebari. Ideea este sa te asiguri ca pleci la drum cu entuziasm si ca esti deschis noilor abordari. Multi oameni au facut o gramada de bani din acest sistem de tip retea, dar poate si mai multi sunt aceia care au pierdut timp si bani degeaba crezand in lucruri neveridice. Poti sa verifici daca vei avea succes fiind sigur ca ai ales cea mai buna oportunitate inca de la inceput.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit