Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 modalitati simple prin care poti sa invingi competitia

de Florin P. Amariei
9682 1 13 Mar. 2020
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 13 voturi
RATING UTILIZATORI

Afacerile pot fi deseori destul de brutale pentru ca... Asa-i in domeniul acesta plin de schimbari si provocari in fiecare zi. De aceea, iti propunem 6 modalitati simple prin care poti sa invingi competitia.

Iata, asadar, ce poti face pentru a te afla cu un pas in fata celor care vor sa iti ia cota de piata.
 
1. Nu vinde produse, ci solutii
Chiar daca iti place sau nu, oamenii nu cauta brandul tau. Nu esti (inca) Apple, Starbucks, Amazon sau, de ce nu, Farmacia Tei. Fiecare persoana cauta o solutie la o problema. 
 
Nu te concentra pe afisarea tuturor beneficiilor produsului tau. Identifica problemele pe care acesta le poate rezolva sau lipsurile pe care le poate suplini si explica-le intr-o maniera cat mai simpla. Ofera-le oamenilor informatiile de care au nevoie pentru a cumpara ceea ce tu comercializezi.
 
 
2. Optimizeaza preturile incontinuu
Scaderea preturilor nu inseamna neaparat ca vei creste vanzarile. Daca mergi pe nisa premium, atunci clientii care-ti vor trece pragul nu vor fi neaparat interesati de acest aspect. Scaderea preturilor ar putea chiar sa iti afecteze imaginea. 
 
Un studiu realizat de Robert Cialdini arata ca un bijutier a vandut toate bijuteriile turcoaz pe care le avea in magazin, dupa ce a dublat preturile din greseala. Initial voia sa le injumatateasca.
 
Poti, totusi, ca brand premium sa atragi clienti prin scaderea preturilor, doar ca va trebui sa faci oferte individuale clientilor tai prin coduri de vouchere sau alte metode care iti plac.
 
Daca nu te intereseaza zona de premium, atunci scaderea preturilor nu va insemna intotdeauna o scadere a incasarilor. Preturile mici te vor ajuta sa strangi noi clienti care vor reveni si vor alege, cel mai probabil, si alte produse la preturi mai mari.
 
Strategia consta in efectuare de teste ocazionale si pe esantioane mici. 
 
 
3. Mentine sediul afacerii deschis 
Angajatii tai nu vor fi fericiti ca iti doresti un astfel de lucru, insa poti sa oferi munca in ture.
 
Pentru ca acest lucru sa aiba succes trebuie sa vezi care sunt perioadele in care poti opera modificarile de program, in functie de orele la care ai cei mai multi clienti in sediul tau.
 
 
4. Cineva trebuie sa raspunda la un telefon
Chiar si in era digitalizarii, persoanele prefera ca cineva sa raspunda la un telefon. Prin Facebook sau e-mail un raspuns ajunge mai greu, pe cand cu un apel poti afla rapid toate informatiile care te intereseaza. Asigura-te ca ai o persoana care iti cunoaste afacerea si stie cum sa vorbeasca cu clientii pentru a-i ajuta sa faca alegerea potrivita, adica afacerea ta.
 
 
5. Ofera ceva pentru nimic
Creeaza discount-uri pentru clientii care cumpara des de la tine sau realizeaza oferte de genul 2+1 gratis.
 
Te va ajuta sa iti fidelizezi oamenii care vin deja sa cumpere de la tine.
 
 
6. Implica-te in comunitate cu brandul tau
Un exemplu de branding puternic este atunci cand alegi sa faci ceva pentru comunitatea din care faci parte. Daca ai o afacere locala, atunci vizibilitatea ta va fi cu atat mai mare.
 
Gaseste oportunatile ideale de a participa in viata cetatii si oamenii cu siguranta nu te vor uita prea usor.
 
Succes! 


Tags: 6 modalitatiinvingicompetitiaafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 13 voturi.

Articole conexe

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin P. Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin P. Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

SUA: Schimbarile de guvern din Romania au complicat mediul de afaceri

de Florin P. Amariei
27 Iun 2019
Departamentul de Stat al SUA arata intr-un raport ca schimbarile de guvern din Romania au complicat mediul de afaceri. Incepand din 2017,...

Cele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri

de Florin P. Amariei
21 Nov 2019
Daca te gandesti sa pornesti o afacere, atunci iata ce sfaturi iti dau unii dintre cei mai bogati antreprenori din lume. Garanteaza-ti succesul!...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Tudorancea romulus razvan 2019-03-05 13:30:48
Tot ce este rentabil merita

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016