Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de Alexandra Popescu 06 Iul. 2014 2463
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul lor este in crestere.

 
Insa se deschid tot mai multe start-up-uri, fiind circa 100 de milioane deschise in fiecare an, deci in fiecare an sunt 472 de miliarde de antreprenori la nivel mondial. Privind aceste cifre, ne putem da seama cat de mare este concurenta. 
Fiecare start-up isi doreste sa isi faca cunoscut brandul si sa aiba recunostinta presei, insa acest lucru este destul de greu, pentru inceput. Pentru asta exista strategii de tot felul care ajuta la stabilizarea pe piata. 
 
Asa ca, in continuare, avem 6 sfaturi de PR care ti-ar putea fi de folos pentru a avea un avantaj in fata competitiei:
 
1. Fii gata!
Inainte de toate, trebuie sa fii sigur ca esti pregatit. Daca produsul tau nu este cel mai bun in sine, nu vei primi nici review-uri bune, niciun reporter nu va acoperi subiectul, iar in acest fel vei putea trece printr-o situatie negativa. Iar presa poate dobori pe oricine. Asa ca fii sigur ca esti gata pentru a implementa o strategie de PR.
 
2. Stabileste-ti identitatea
Inainte sa spui lumii cine esti, asigura-te ca stii sa raspunzi la aceasta intrebare. Pentru asta exista o serie de intrebari care te-ar putea ajuta:
- Care sunt valorile tale?
- Care este exact cultura companiei tale?
- Ce te diferentiaza de concurentii tai?
- Faci ceva ce altcineva nu face?
- Ce te face unic?
Fii sigur ca ai raspunsurile la aceste intrebari si include-le in identitatea ta.
 
3. Spune-ti povestea
Sa inveti sa transmiti o poveste minunata este o parte intregranta a PR-ului. Dupa ce iti stabilesti identitatea, ai nevoie de o poveste minunata despre cine esti si despre cum ai pornit. Acest lucru iti va creste imaginea in ochii presei, ai investitorilor sau in fata grupurilor-tinta. De fiecare data cand ai ocazia, spune-ti povestea si nu uita sa introduci numele companiei in aceasta, deoarece, in acest fel, vei fi tinut minte de catre ceilalti.
 
4. Asigura-te ca exista vizibilitatea CEO-ului
CEO-ul este purtatorul de cuvant care joaca un rol esential in conturarea imaginii, brandului si culturii companiei. El trebuie sa se faca vizibil. Asta inseamna ca el trebuie sa aiba o prezenta in cadrul social media, o relatie pozitiva cu presa si trebuie sa impartaseasca povestea impecabil. Prin vizibilitate creeaza credibilitate, dar ajuta si la extinderea companiei.
 
5. Nu ignora social media
Stabilirea brandului si mentinerea in fruntea luptei este atotcuprinzatoare, consumatoare de timp si presupune multa munca grea. Totusi, nu trebuie sa uiti de importanta de a crea o strategie social media care sa iti reprezinte brandul, valorile si cultura. Acest plan trebuie creat de la inceput. Prin acest intermediu vei putea sa iti stabilesti identitatea si credibilitatea in industrie. In plus, vei putea sa comunici cu oamenii si sa afli ce isi doresc.
 
6. Angajeaza daca ai nevoie de ajutor
Sa pornesti un start-up este dificil, asa ca poti apela la un profesionist pentru a implementa strategii de PR. O firma de PR te ajuta sa iti stabilesti o identitate puternica, sa comunici eficient povestea ta oamenilor potriviti, sa creezi oportunitati de leadership si sa stabilesti un program de implicare social media. Te vor ajuta sa iesi in evidenta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoripromovare afacerebrandpr afaceremarketing afacerisfaturi pr

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]