Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
7 greseli majore in social media!
Infuzionarea de resurse serioase este posibila atunci cand avem un plan concret de actiune. Nu investim in mod necontrolat si in niciun caz pe baza intuitiei. Investim in momentul in care avem analize si grafice pe baza carora sa putem lua deciziile cele mai inspirate.
Asa se intampla si in social media. Unele companii se lauda cu rezultate exceptionale, lucru care determina conducerea sa investeasca si mai mult. Si altele vor ramane fara rezultate din social media si aici exista cateva motive intemeiate, in principiu greseli majore care se comit in mod obisnuit.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Iata cateva dintre cele mai grave greseli comise de antreprenori si specialisti atunci cand vine vorba despre social media ca instrument de marketing, conform lui Kevin Daum, pentru INC:
1. Pozele tale trimit un mesaj gresit! Pozele vorbesc de la sine si o fac mai bine decat o mie de cuvinte. Asa ca este esential sa intelegem cat de importante sunt si de ce este cazul sa investim in calitate si simboluri adecvate pentru brandul pe care incercam sa il consolidam.
2. Comunica in mod corect. Nu miza pe sarcasm, glumite discrete si ironii si nu numai, atunci cand comunici cu o masa de oameni pe care nu ii poti include intr-o categorie clara, usor de definit.
3. Postarile tale sunt plictisitoare! Atunci cand comunici, asigura-te ca ai ce sa comunici si ca mesajele tale sunt de interes pentru cei care iti alcatuiesc audienta-tinta!
4. Vinzi prea des! Nimanui nu ii plac persoanele sau brandurile care vand in continuu. Asigura-te ca in postarile tale exista o densitate potrivita de continut pur informativ si de vanzare concreta.
5. Nu interactionezi rapid! Daca ai de gand sa scoti profit din social media, este esential sa oferi un raspuns rapid, intr-un interval de timp rezonabil.
6. Pari prea lenes. Daca nu faci altceva decat sa stai pe retea si sa postezi la fiecare cinci minute, totul se poate intoarce impotriva ta pentru ca poti da impresia ca altceva nu ai de facut. Asa ca daca jobul tau nu este de social media manager, asigura-te ca depui eforturi si in afara retelei sociale.
7. Mesajele tale sunt nepotrivite. Nu este nicio rusine sa admitem ca nu toti suntem asi in ceea ce priveste calitatea comunicarii. Asigura-te ca poti sa comunici intr-o maniera relaxata, simplu de inteles de catre utilizatorii tai, fara sa intreci nicio limita.
Mult succes in social media!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
de Alexandra PopescuTop 10 legi de aur in social media marketing
de Adela SimonescuTop 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!
de Matei AntonescuStudiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit