Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
7 modalitati pentru a avea vanzari interactive
Cand veniturile au probleme, ia in considerare aceste sfaturi care te vor ajuta sa relansezi situatia vanzarilor. Intr-o piata extrem de competitiva, este vital sa iti pastrezi campaniile de marketing fresh, noi si targetate. Tine-ti departamentul de marketing in viteza a cincea bifand urmatoarele 7 puncte.
1. Asculta!
Cresterea prepelitelor japoneze Ghid practic pentru realizat felicitari de lux Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Marketingul inteligent se bazeaza pe intelegerea consumatorului. Trebuie sa stii nu numai cine sunt acestia si ce cumpara, dar si de ce cumpara – si mai ales de ce aleg sa cumpere de la tine. Dubleaza-ti eforturile de comunicare cu ajutorul social media, mesajelor si blogurilor. Obtine feedback de la clienti sau prin intermediul oamenilor care fac vanzari directe.
2. Anunta promotiile speciale
Foloseste stimulenti pentru a atrage clienti la promotii cu termen foarte scurt. Consumatorii constienti de costuri cauta preturi bune si valoare mare, iar promotiile sunt castigatoare in randul tuturor grupurilor. Cupoanele sunt din ce in ce mai importante, si deja se observa o crestere imensa a cupoanelor online.
3. Regandeste managementul comenzilor
In timpul verii, urmarirea comenzilor devine un pic haotica. Fii sigur ca cei de la Serviciu Clienti care primesc apeluri ii intreaba pe toti de unde au auzit de compania ta. Genereaza comenzile din online, din print si din publicitatea difuzata care poate fi urmarita. Si acolo unde este posibil, urmareste comenzile in decursul a 24 de ore. Vanzarile din ziua de azi se bazeaza pe relatii de incredere, relatii care se dezvolta din servicii excelente cu clientii.
4. Concentreaza-te pe idei fresh
Nu te baza exclusiv pe o echipa mica sau doar pe departamentul tau de marketing pentru a produce idei bune. Anunta pe toata lumea ca inovatia este responsabilitatea tuturor, iar asta se poate intampla daca organizezi sesiuni de brainstorming sau oferind recunoastere speciala angajatilor care au cele mai inteligente sugestii. Daca afacerea ta are doar cativa angajati, apeleaza la un grup de specialisti sau formeaza un grup online de sfatuitori care sa fie alcatuit din membrii publicului tau tinta pentru a te consulta cu privire la procesul de vanzare.
5. Reinnoieste campaniile de fidelizare
Ai un e-mail obisnuit sau unul dedicat promotiilor de pe care trimiti informatii catre intreaga ta baza de clienti? Foloseste e-mailul in campanii de pastrare a clientilor, trimitand newslettere o data sau de doua ori pe saptamana. Imediat vei afla care stimulenti si mesaje functioneaza cel mai bine, care conving clientii actuali si care transforma intentiile de comanda in vanzari, avand astfel cel mai mare ROI.
6. Imbunatateste-ti imaginea
In aceasta era a cresterii responsabilitatii sociale, clientii si potentialii clienti vor sa stie daca esti un bun cetatean, daca pot avea incredere in tine, de aceea este un moment perfect pentru a te alatura unei organizatii non-profit. Afacerile care se bazeaza pe consumatorii locali beneficiaza de cauze bazate pe ajutorul adus comunitatii. Poti furniza servicii pro bono sau poti organiza campanii promotionale pentru a strange fonduri in scopuri caritabile. Doar fii sigur sa promovezi campania pe website-ul tau sau prin intermediul presei. Vei furniza ajutor acolo unde este cea mai mare nevoie si vei castiga aprecierea clientilor, ceea ce va conduce la vanzari.
7. Updateaza-ti continutul
Cand a fost ultima data cand ai updatat contentul website-ului tau si instrumentele de marketing si vanzari? Din moment ce site-ul tau este in principiu primul loc in care potentialii tai consumatori afla mai multe despre afacerea ta, este vital ca imaginea site-ului si temele sa fie la curent. Imagineaza-ti pe cineva care urmeaza un drum logic care incepe pe site-ul tau si care trece prin fiecare pas din procesul de vanzare, si asigura-te ca toate materialele si mesajele pe care le primeste acesta indruma unul spre altul, pana cand clientul ajunge sa cumpere de la tine. Cu mai multi cumparatori ca niciodata care navigheaza pe internet, acesta este momentul potrivit sa relansezi vanzarile.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaPiata de desfacere a florilor in ghiveci
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit