Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde
Socializarea este foarte importanta in marketing. Modul inedit si util in care socializezi este cheia unui marketing de succes.
In continuare iti prezentam 7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Focalizeaza-te asupra altor nise prin simpla rectificare a modului in care comunici.
McDonald’s are diferite reclame, pentru hispanici, afro-americani si caucazieni. In reclamele McDonald’s apar batrani, adulti, copii, mame si tineri. De ce? Pentru ca targeteaza nisele in functie de natura reclamei lor. Pentru a ajunge la urechile tuturor, trebuie sa tii cont de valorile culturale si principiile fiecarei natiuni in parte.
2. Lanseaza concursuri, in cadrul carora elevii si studentii pot lucra la logo-ul, designul si strategiile de comunicare ale companiei tale. Suflul noii generatii iti va asigura acea originalitate mult visata pe piata.
3. Subliniaza diferentele dintre produse.
Daca oferi o gama larga de produse sau servicii, explica-le clientilor care este diferenta dintre unulsi altul. Ce aduc in plus produsele tale fata de concurenta? Poti introduce aceste diferente intr-un tabel comparativ.
4. Prezinta beneficiile produselor tale intr-un mod creativ.
Care sunt elementele de impact?
Scurt istoric al produselor
Marturii ale cumparatorilor
Comparatia dintre produsele tale si cele ale concurentei , intrebari/ obiectiisi raspunsuri
Calificarisi abilitati
Functii multiple
Fotografii in care sunt demonstrate calitatile produselor/serviciilor
5. Folosește culorile preferate ale fiecarei nise de clienti.
Batranii prefera albastrul, deoarece il pot vedea mai usor.
Barbatii prefera nuantele inchise.
Femeile prefera culorile deschise, mai delicate.
Copiii adora galbenulsi rosul deschis.
Sportivii prefera culorile tari Intelectualii inclina spre culorile soft, neutre, „cuminti”.
Extrovertitii prefera culorile calde, in timp ce introvertitii pe cele inchise.
Oamenii cu venituri mici prefera culorile nediluate, sterse.
Cei mai bogati sunt adeptii nuantelor prelucrate, complexe, cu umbre si accente.
6. Leaga-ti numele de o tema-cult.
Poti dezvolta o intreaga afacere in jurul unei teme arhicunoscute, comercializand produse relationate. De exemplu: Jurassic Park – o editura a lansat o serie de carti de colorat cu dinozauri SIDA – un magazin local de haine doneaza 50% din profit unei fundatii pentru cei bolnavi de SIDA Friends – in 1995-1996, orice femeie si-ar fi dorit o coafura ca a personajelor feminine din serialul „Prietenii tai”. Acelasi lucru era valabil si pentru haine.
7. Transforma-te in „furnizorul oficialsi unic” al unei echipe de fotbal, al unui eveniment, club, reuniune.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit