Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde

de Marinache Horia Cristian
5826 0 23 Apr. 2020
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.68
din 11 voturi
RATING UTILIZATORI

Socializarea este foarte importanta in marketing. Modul inedit si util in care socializezi este cheia unui marketing de succes.

In continuare iti prezentam 7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde.

1. Focalizeaza-te asupra altor nise prin simpla rectificare a modului in care comunici.
McDonald’s are diferite reclame, pentru hispanici, afro-americani si caucazieni. In reclamele McDonald’s apar batrani, adulti, copii, mame si tineri. De ce? Pentru ca targeteaza nisele in functie de natura reclamei lor. Pentru a ajunge la urechile tuturor, trebuie sa tii cont de valorile culturale si principiile fiecarei natiuni in parte.

2. Lanseaza concursuri, in cadrul carora elevii si studentii pot lucra la logo-ul, designul si strategiile de comunicare ale companiei tale. Suflul noii generatii iti va asigura acea originalitate mult visata pe piata.

3.  Subliniaza diferentele dintre produse.
Daca oferi o gama larga de produse sau servicii, explica-le clientilor care este diferenta dintre unulsi altul. Ce aduc in plus produsele tale fata de concurenta? Poti introduce aceste diferente intr-un tabel comparativ.

4. Prezinta beneficiile produselor tale intr-un mod creativ.
Care sunt elementele de impact? 
Scurt istoric al produselor 
Marturii ale cumparatorilor 
Comparatia dintre produsele tale si cele ale concurentei , intrebari/ obiectiisi raspunsuri 
Calificarisi abilitati 
Functii multiple 
Fotografii in care sunt demonstrate calitatile produselor/serviciilor


5. Folose»ôte culorile preferate ale fiecarei nise de clienti.

Batranii prefera albastrul, deoarece il pot vedea mai usor.
Barbatii prefera nuantele inchise.
Femeile prefera culorile deschise, mai delicate.
Copiii adora galbenulsi rosul deschis. 
Sportivii prefera culorile tari  Intelectualii inclina spre culorile soft, neutre, „cuminti”. 
Extrovertitii prefera culorile calde, in timp ce introvertitii pe cele inchise.
Oamenii cu venituri mici prefera culorile nediluate, sterse. 
Cei mai bogati sunt adeptii nuantelor prelucrate, complexe, cu umbre si accente.

6. Leaga-ti numele de o tema-cult.
Poti dezvolta o intreaga afacere in jurul unei teme arhicunoscute, comercializand produse relationate. De exemplu: Jurassic Park – o editura a lansat o serie de carti de colorat cu dinozauri  SIDA – un magazin local de haine doneaza 50% din profit unei fundatii pentru cei bolnavi de SIDA  Friends – in 1995-1996, orice femeie si-ar fi dorit o coafura ca a personajelor feminine din serialul „Prietenii tai”. Acelasi lucru era valabil si pentru haine.

7. Transforma-te in „furnizorul oficialsi unic” al unei echipe de fotbal, al unui eveniment, club, reuniune.



Tags: marketingpromovarevanzarivanzareafacereafacerisocializare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.68 din 5 - 11 voturi.

Articole conexe

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin P. Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin P. Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Redactia Ideideafaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Redactia Ideideafaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016