Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde

de Marinache Horia Cristian
4612 0 23 Apr. 2020
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.68
din 11 voturi
RATING UTILIZATORI

Socializarea este foarte importanta in marketing. Modul inedit si util in care socializezi este cheia unui marketing de succes.

In continuare iti prezentam 7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde.

1. Focalizeaza-te asupra altor nise prin simpla rectificare a modului in care comunici.
McDonald’s are diferite reclame, pentru hispanici, afro-americani si caucazieni. In reclamele McDonald’s apar batrani, adulti, copii, mame si tineri. De ce? Pentru ca targeteaza nisele in functie de natura reclamei lor. Pentru a ajunge la urechile tuturor, trebuie sa tii cont de valorile culturale si principiile fiecarei natiuni in parte.

2. Lanseaza concursuri, in cadrul carora elevii si studentii pot lucra la logo-ul, designul si strategiile de comunicare ale companiei tale. Suflul noii generatii iti va asigura acea originalitate mult visata pe piata.

3.  Subliniaza diferentele dintre produse.
Daca oferi o gama larga de produse sau servicii, explica-le clientilor care este diferenta dintre unulsi altul. Ce aduc in plus produsele tale fata de concurenta? Poti introduce aceste diferente intr-un tabel comparativ.

4. Prezinta beneficiile produselor tale intr-un mod creativ.
Care sunt elementele de impact? 
Scurt istoric al produselor 
Marturii ale cumparatorilor 
Comparatia dintre produsele tale si cele ale concurentei , intrebari/ obiectiisi raspunsuri 
Calificarisi abilitati 
Functii multiple 
Fotografii in care sunt demonstrate calitatile produselor/serviciilor


5. Folose»ôte culorile preferate ale fiecarei nise de clienti.

Batranii prefera albastrul, deoarece il pot vedea mai usor.
Barbatii prefera nuantele inchise.
Femeile prefera culorile deschise, mai delicate.
Copiii adora galbenulsi rosul deschis. 
Sportivii prefera culorile tari  Intelectualii inclina spre culorile soft, neutre, „cuminti”. 
Extrovertitii prefera culorile calde, in timp ce introvertitii pe cele inchise.
Oamenii cu venituri mici prefera culorile nediluate, sterse. 
Cei mai bogati sunt adeptii nuantelor prelucrate, complexe, cu umbre si accente.

6. Leaga-ti numele de o tema-cult.
Poti dezvolta o intreaga afacere in jurul unei teme arhicunoscute, comercializand produse relationate. De exemplu: Jurassic Park – o editura a lansat o serie de carti de colorat cu dinozauri  SIDA – un magazin local de haine doneaza 50% din profit unei fundatii pentru cei bolnavi de SIDA  Friends – in 1995-1996, orice femeie si-ar fi dorit o coafura ca a personajelor feminine din serialul „Prietenii tai”. Acelasi lucru era valabil si pentru haine.

7. Transforma-te in „furnizorul oficialsi unic” al unei echipe de fotbal, al unui eveniment, club, reuniune.



Tags: marketingpromovarevanzarivanzareafacereafacerisocializare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.68 din 5 - 11 voturi.

Articole conexe

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin P. Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

SUA: Schimbarile de guvern din Romania au complicat mediul de afaceri

de Florin P. Amariei
27 Iun 2019
Departamentul de Stat al SUA arata intr-un raport ca schimbarile de guvern din Romania au complicat mediul de afaceri. Incepand din 2017,...

Cele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri

de Florin P. Amariei
21 Nov 2019
Daca te gandesti sa pornesti o afacere, atunci iata ce sfaturi iti dau unii dintre cei mai bogati antreprenori din lume. Garanteaza-ti succesul!...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016