Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 motive pentru care trademark-ul este important pentru o afacere

de Alexandra Popescu 26 Iul. 2014 3004
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai mai auzit cu siguranta de termenul care se refera la branduri, si anume "trademark". Deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de trademark si de reputatia brandurilor. Chiar daca nu iti dai seama, toata lumea le utilizeaza in fiecare zi.

 
Multe persoane nu inteleg exact cat sunt acestea de importante in dezvoltarea afacerii, asa ca trebuie sa afle. 
In continuare sunt prezentate cele mai importante 7 motive privind importanta trademark pentru o afacere:
 
1. Trademark-urile sunt un instrument eficient de comunicare
Intr-un singur brand sau logo, trademark-urile pot transmite atribute si mesaje intelectuale si emotionale despre tine, compania ta si reputatia afacerii, precum si despre produsele si serviciile tale. 
 
Foarte important de tinut minte este ca trademark-ul nu trebuie sa fie doar un cuvant. Designul poate fi recunoscut indiferent de limba si alfabet. De exemplu, designul Nike este recunoscut la nivel mondial, indiferent de natie, limba pe care o vorbeste o persoana sau scriere.
 
2. Trademark-urile fac mai usoara gasirea ta de catre clienti
Piata este diversificata, iar competitia este mare, asa ca si clientii trebuie sa te distinga de ceilalti. Trademark-urile/brandurile sunt instrumente eficiente de comunicare, care capteaza atentia consumatorului. Brandurile ar putea fi un factor critic in conducerea deciziei de cumparare a unui client.
 
3. Trademark-urile permit afacerilor sa utilizeze eficient internetul si social media
Brandul este primul lucru pe care il cauta clientii prin intermediul unui motor de cautare sau pe platformele social media atunci cand se uita dupa un produs sau serviciu. 
 
4. Trademark-urile sunt un bun valoros
Trademark-urile pot fi apreciate in valoare, in timp. Cu cat reputatia afacerii creste mai mult, cu atat mai multi clienti iti vor recunoaste brandul. Trademark-urile pot deschide calea catre extinderea de la o industrie la alta. Acestea sunt un bun de proprietate, similare cu imobiliarele, care pot fi cumparate, vandute, licentiate sau utilizate ca un interes de securitate pentru a asigura un imprumut pentru cresterea afacerii.
 
5. Trademark-urile pot face angajarea mai usoara
Brandurile pot trezi sentimente pozitive in mintea oamenilor. Asa ca si oportunitatile de angajare sunt mai atractive pentru candidati. Retentia angajatilor poate fi mai mare daca acestia au sentimente pozitive pentru marca si produsele/serviciile oferite.
 
6. Trademark-urile sunt o afacere de obtinut
In SUA, obtinerea inregistrarii unui trademark costa circa 275 de dolari.
 
7. Trademark-urile nu expira niciodata
Trademark-ul tau nu va expira niciodata atat timp cat il utilizezi in comert. Unele branduri au o vechime si de sute de ani. De exemplu, Mercedes a fost inregistrat prima data in 1900, iar Pepsi-Cola in 1896.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoribrandtrademarkpromovare afaceremarketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]