Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 motive pentru care trademark-ul este important pentru o afacere

de Alexandra Popescu 26 Iul. 2014 2834
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai mai auzit cu siguranta de termenul care se refera la branduri, si anume "trademark". Deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de trademark si de reputatia brandurilor. Chiar daca nu iti dai seama, toata lumea le utilizeaza in fiecare zi.

 
Multe persoane nu inteleg exact cat sunt acestea de importante in dezvoltarea afacerii, asa ca trebuie sa afle. 
In continuare sunt prezentate cele mai importante 7 motive privind importanta trademark pentru o afacere:
 
1. Trademark-urile sunt un instrument eficient de comunicare
Intr-un singur brand sau logo, trademark-urile pot transmite atribute si mesaje intelectuale si emotionale despre tine, compania ta si reputatia afacerii, precum si despre produsele si serviciile tale. 
 
Foarte important de tinut minte este ca trademark-ul nu trebuie sa fie doar un cuvant. Designul poate fi recunoscut indiferent de limba si alfabet. De exemplu, designul Nike este recunoscut la nivel mondial, indiferent de natie, limba pe care o vorbeste o persoana sau scriere.
 
2. Trademark-urile fac mai usoara gasirea ta de catre clienti
Piata este diversificata, iar competitia este mare, asa ca si clientii trebuie sa te distinga de ceilalti. Trademark-urile/brandurile sunt instrumente eficiente de comunicare, care capteaza atentia consumatorului. Brandurile ar putea fi un factor critic in conducerea deciziei de cumparare a unui client.
 
3. Trademark-urile permit afacerilor sa utilizeze eficient internetul si social media
Brandul este primul lucru pe care il cauta clientii prin intermediul unui motor de cautare sau pe platformele social media atunci cand se uita dupa un produs sau serviciu. 
 
4. Trademark-urile sunt un bun valoros
Trademark-urile pot fi apreciate in valoare, in timp. Cu cat reputatia afacerii creste mai mult, cu atat mai multi clienti iti vor recunoaste brandul. Trademark-urile pot deschide calea catre extinderea de la o industrie la alta. Acestea sunt un bun de proprietate, similare cu imobiliarele, care pot fi cumparate, vandute, licentiate sau utilizate ca un interes de securitate pentru a asigura un imprumut pentru cresterea afacerii.
 
5. Trademark-urile pot face angajarea mai usoara
Brandurile pot trezi sentimente pozitive in mintea oamenilor. Asa ca si oportunitatile de angajare sunt mai atractive pentru candidati. Retentia angajatilor poate fi mai mare daca acestia au sentimente pozitive pentru marca si produsele/serviciile oferite.
 
6. Trademark-urile sunt o afacere de obtinut
In SUA, obtinerea inregistrarii unui trademark costa circa 275 de dolari.
 
7. Trademark-urile nu expira niciodata
Trademark-ul tau nu va expira niciodata atat timp cat il utilizezi in comert. Unele branduri au o vechime si de sute de ani. De exemplu, Mercedes a fost inregistrat prima data in 1900, iar Pepsi-Cola in 1896.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoribrandtrademarkpromovare afaceremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]