Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 sfaturi pentru construirea unei aplicatii care face navigarea mai usoara

de Alexandra Popescu 19 Iul. 2014 2936
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De fiecare data cand descarci o aplicatie te astepti ca aceasta sa iti faca viata mai simpla, sa iti rezolve eficient problemele si sa-ti faca ziua mai usoara. Insa, de multe ori, esti dezamagit pentru simplul fapt ca dezvoltatorii ignora fundamentele designului utilizator-experienta.

 
In momentul cand vezi ca aplicatia iti spune cum sa navighezi de la un ecran la altul sau ce inseamna un anumit buton, te pierde complet. O aplicatie nu iti face viata mai usoara. O aplicatie nu inseamna user interface sau design grafic in termeni mai simpli. Nu este vorba despre tehnologie si cu siguranta nu este rolul unei singure persoane. Daca vrei sa iti construiesti o aplicatie, in continuare sunt unele linii pe care le poti urma pentru a porni.
 
1. Alege caracteristicile potrivite
Experienta unui utilizator incepe chiar de la etapa de planificare, de la momentul in care visezi la primul set de caracteristici pentru aplicatia ta. Una dintre partile dificile in construirea unei aplicatii este decizia a ceea ce sa pastrezi in prima versiune. Pastreaz-o simpla si construieste o aplicatie care ofera utilizatorilor posibilitatea unei navigari usoare. Odata ce acestia sunt prinsi, poti studia comportamentul lor si, mai apoi, sa construiesti caracteristici suplimentare. Ofera caracteristici care sunt importante pentru platforma de mobil. De exemplu, o aplicatie bancara iti permite sa efectuezi simplu si rapid tranzactii pe drum.
 
2. Flux si navigare usoara
Dupa ce ai setat primele caracteristici, este important sa faci mai usoara navigarea de la un ecran la altul pentru utilizator sau de la o functie la alta. Pentru a gasi aceasta usurinta, fa navigarea atat de usoara incat si un copil sa poata folosi aplicatia. Scopul este sa reduci curba de invatare si sa faci o navigare mai intuitiva.
 
3. Intelege-ti clientii
Un aspect important in oferirea unei experiente minunate utilizatorului este determinat de realizarea profilului clientului tipic – varsta, sex, cultura, comportamentul in privinta tehnologiei etc. Navigarea, accesul (cum este dimensiunea butonului, apasare usoara in locul swipe-ului) vor diferi de la un copil la un om de 45 de ani.
 
4. Utilizeaza platforma
Fiacare platforma, iOS sau Android, ofera diverse instrumente de navigare bazate pe gesturi. Swipe-ul poate adauga sau sterge o inregistrare, aduce un ecran nou si ascunde altul. Pinch-ul poate mari continutul pe care utilizatorul il citeste, iar apoi il muta in ecran intreg. In functie de natura cererii si scopul ei, foloseste gesturi oferite de platforma pentru a oferi o navigare intuitiva. 
 
5. Construieste incredere
Utilizatorii nu trebuie sa isi faca probleme in privinta confidentialitatii sau spamurilor. Nu colecta mai multe informatii decat este necesar. Sunt suficiente numele si o adresa de e-mail. Nu incarca orice continut de pe dispozitivul serverului fara permisiunea utilizatorilor. 
 
6. Optimizeaza notificarile
Notificarile pot deveni enervante. Pe de alta parte, ele pot ajuta afacerea sa mearga inainte. Fii atent la stabilirea declansarii notificarilor astfel incat sa nu devina deranjante.
 
7. Construieste o bucla de feedback
Ai nevoie de feedback-ul clientilor pentru a intelege deficitele aplicatiei sau caracteristicile pe care acestia le iubesc pentru a evalua produsul si a-l adapta nevoilor utilizatorilor. Fa mai usoara contactarea ta de catre clienti si incearca sa le raspunzi in termen de 24 de ore de la primirea feedback-ului.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerisfaturiaplicatiepromovare afaceremarketingfeedback

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]