Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!

de Cosmin Enescu 08 Ian. 2015 2720
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ivar's Inc din Seattle, o companie de produse pescaresti, a lansat o reclama comerciala sub forma unei parodii la adresa celebrului film "Dansand cu lupii", regizat de Kevin Costner, in 1990.

Campania „Dansand cu crabii” a atras atentia audientei cand distribuitorii filmului original au amenintat cu plangeri penale, daca spotul nu va fi retras de pe media.

Concluzia? Intriga creata in jurul reclamei tale poate atrage interesul mult visat! Iata 3 modalitati!

1. Atrage atentia clientilor prin idei inovative!

Inscriptioneaza diverse semne pe podea. Agata reclame de ventilatorul de tavan, care se invarte la viteza minima. Inarmeaza manechinii din vitrina cu panouri publicitare, proiecteaza clipuri, foloseste vopsea fosforescenta pentru sublinierea literelor, afiseaza un mesaj promotional pe monitorul computerului destinat publicului. Cumpara 100 de baloanesi imprima-ti logo-ul pe ele.

2. Plateste un autoturism publicitar.
Un sofer, o masinasi o pancarta. Cam atat iti trebuie pentru a te promova entry-level. Solicitasi o portavoce sau doua boxe serioase, daca ai vreun mesaj publicitar de impartit lumii. Exista deja firme specializate in publicitatea mobila.

3. Lanseaza un concurs in cadrul caruia concurentii sa se „lupte” folosind produsele tale.
Ofera premii. De exemplu, MacPlay Software a organizat un concurs de Descent, pentru comunitatea gamer-ilor. Acesta a promovat jocul in randul fanilor inraiti. Drept urmare, campionatul a fost tinut in cadrul expozitiei Macworld Expo.


Tags: reclamapromovareclientireclama comerciala

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
25 Iul 2024
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]