Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afaceri mai inteligente, afaceri mai productive, afaceri mai profitabile

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile nu se demareaza de unele singure. Noi, detinatorii de afaceri stim cu cat greu si cat efort am introdus in bunul lor mers pentru a le face sa functioneze la rata dorita. Noi stim si cat este de dificil sa le facem sa creasca, sa se dezvolte, sa ne ridicam pragul profitului peste nivelul actual. Adevarul este ca avem doar 3 moduri de a ne creste afacerile profitabile catre rangul de afaceri si mai profitabile. Iata-le pe cele 3 finaliste:

1.    Ne determinam clientii deja existenti sa cumpere mai mult. La aceasta categorie, strategiile de a ne determina clientii deja existenti sa cumpere mai mult sunt strategii vazute cu ochi mai buni decat cele de incercare de a coopta noi clienti.

Realitatea este ca in general, este mai dificil sa gasesti clienti noi, sa ii educi intr-o anumita directie, sa ii convingi de calitatea produselor si serviciilor pe care le detii in portofoliu decat este sa ii determini pe cei deja existenti sa mai cumpere din produsele pe care deja le cumpara, pentru care detin o anumita doza de preferinta si fidelitate.

Ganditi-va la promotii, oferte si gratuitati la achizitionarea de pachete mai mari de catre clientii dvs fideli, de catre clientii dvs vechi. Luati in calcul si inmanarea de carduri de fidelitate si rasplatiti-le efortul de a achizitiona produse intr-o cantitate sporita.

2.    Cooptam noi clienti. Aici este destul de clar cum va trebui sa procedati. Trebuie, oricum ati dori sa atacati strategia sa verificati ce alte audiente ar mai putea fi interesate de dvs sau chiar sa incercati sa va adanciti procesul actual de castigare de clienti. Se poate sa existe scapari mari si pe care sa doriti sa le acoperiti mai rapid decat sa lansati noi campanii total diferite prin care sa incercati sa atacati un nou segment de piata.

3.    Efectuam un amestec profitabil intre prima si a doua tehnica. O optiune foarte buna este sa se efectueze acest amestec si sa se vina cu idei si strategii care sa functioneze in ambele directii:in directia cooptarii de noi clienti si in directia augumentarii cumparaturilor efectuate de clientii deja existenti.

Folositi oferte speciale, promotii, inscrieri in cadrul concursurilor, gratuitati pentru clientii deja existenti care va aduc prieteni, rude, cunostinte, colegi pentru a-si efectua cumparaturile din cadrul ofertelor dvs si veti descoperi ca va mariti vanzarile in ambele directii in mod simultan.




Tags: promotiiafaceriafaceri profitabilecooptare clienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]