Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile de succes se nasc din audiente fericite!

de Adela Simonescu 28 Ian. 2012 3450
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile de succes sunt pasiunea noastra, centrul nostru de interes. Ne dorim afaceri de succes, ne dorim sa devenim antreprenori de succes, salutati de cei care doresc sa paseasca pe urmele noastre. Nu toti putem avea proiecte pe care sa le crestem pana in punctul in care sa atingem succesul. Unii vor ramane la urma, unii se vor ridica si unii vor ajunge acolo unde doar cei mai inteligenti antreprenori au acces: pe culmile mediului business!

Afacerile de succes se cresc destul de greu, cu mult efort. In acelasi timp, afacerile de succes se cresc cu multa inteligenta, cu cap, cu strategie de top. Stim ce viziune ne calauzeste catre reusita si stim ce obiective si misiune trebuie sa indeplinim pentru a mai face un pas pe harta care ne da drumul corect.

Unul dintre cei mai inspirati pasi este cel catre beneficiul consumatorilor nostri. Multe afaceri se concentreaza pe adaugarea de valoare in plasele consumatorilor si putini reusesc, cu adevarat, sa vina cu seturi clare de beneficii, beneficii pe care consumatorii sa le asimileze.

Haideti sa vedem cateva reguli de respectat pentru a fi mai aproape de consumatori, pentru a-i servi cu mai multa atentie, pentru a ne concentra mai mult pe sursa profiturilor noastre:

1. Convertim orice element, orice aspect, in beneficii reale pentru clienti. Clientii nu dau doi bani pe afacerile noastre si acest lucru este cat se poate de real. Nimeni nu stie cat efort depunem pentru proiectarea unei brosuri, unui catalog, unui ambalaj sau pentru identificarea ingredientelor de top pentru producerea unei noi linii de iaurturi.

Clientii vor calitate, vor beneficii, vor valoare reala. De aceea, tot ceea ce prezentati trebuie sa vina sub forma unor beneficii. Ati crescut preturile deoarece ati scos ingredientele clasice si ati trecut pe ingrediente organice? Ati enumerat caracteristici si fiecare aduce un nou beneficiu clientilor dvs? Investiti in training-ul angajatilor dvs pentru beneficiul consumatorilor? Orice poate deveni un beneficiu real pentru clientii dvs.

2. Legam relatii de durata. Nimic nu retine mai eficient un client decat o legatura stransa cu noi, cu reprezentantii afacerilor noastre. Noi suntem cei care ne asiguram ca ne retinem clientii, ca ii fidelizam, loializam, ca ii mentinem la curent cu orice schimbare, ca le mentinem viu interesul si ca le aratam ca ii valoram si respectam. Trimiteti un newsletter saptamanal, trimiteti un e-mail de multumire pentru o comanda efectuata, trimiteti un cadou anual pentru fidelitate samd.

3. Incurajam feedback, plangeri, nemultumiri, critici. Nimeni nu vrea sa le auda, dar ele ne sunt mai folositoare decat  cronicile pozitive din partea clientilor multumiti. Stim deja ce facem cum trebuie, ce facem ca la carte, ne mai trebuie informatii legate de punctele noastre slabe. Poate trebuie sa schimbam angajatii din departamentul de customer service, poate au nevoie de training, poate trebuie sa schimbam un produs sau sa regandim un serviciu de mare interes pentru audientele noastre.


Tags: afaceriafaceri de succesaudiente fericitebeneficii clientifeedback clienticlienti multumiti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]