Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacerile online si strategiile de adoptat de la Apple
Afacerile online si afacerile offline au nevoie de strategie, de planificare si multa munca de organizare. Este nevoie de o viziune clara, de obiective realizabile, masurabile, fie ca sunt obiective pe termen lung, fie ca sunt obiective pe termen scurt. Karl Stark si Bill Stewart ofera, pentru INC, 3 strategii castigatoare care pot fi adoptate de la Apple si implementate de toate afacerile online.
Iata cele 3 strategii de adoptat de la Apple. strategii care se pot dovedi a fi cei mai buni pasi efectuati catre o profitabilitate de lunga durata, in cazul oricarei afaceri online:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Afacerile online au nevoie de politici de pret adaptate pentru diverse segmente ale audientei tinta. Sa ne gandim putin la momentul in care Apple si-a lansat cel mai recent model de iPhone, acum un an. Apple a redus preturile pentru versiunea 3G la suma de 99 de dolari. Dupa lansarea noului iPad a scazut preturile la iPad 2 la suma de 100 de dolari. Karl Stark si Bill Stewart puncteaza maniera in care Apple a reusit sa creeze o zona de mijloc in care sa incorporeze segmente aditionale din audienta tinta.
2. Inovatie continua pentru afaceri online de top. Pentru cei care deja s-au obisnuit cu "the next big thing" in cazul oricarei noi lansari de produse in cadrul Apple, deja nu mai este nevoie de lamuriri prea multe. Apple continua sa lanseze produse care sa vina in intampinarea nevoilor si dorintelor audientelor tinta. Fiecare lansare de produs aduce in calcul beneficii si caracteristici noi, in incercarea de a surprinde consumatorii, de a oferi ceva in plus peste astaptarile tuturor.
3. Feedback-ul clientilor este nepretuit pentru afacerile online. Apple a inteles, la fel ca multe alte companii, ca orice client reprezinta o sursa excelenta de alti potentiali clienti. Apple a reusit sa adauge o varietate de modalitati prin intermediul carora clientii isi pot exprima parerea referitoare la anumite produse. De asemenea, un pas urias pe care Apple il face, in comparatie cu alte companii, este cel de a efectua schimbari minore in cadrul produselor lansate, doar pentru a intampina nevoile si dorintele celor care si-au oferit feedback-ul.
Astfel, Apple reuseste sa ofere consumatorilor puterea de a lua fraiele procesului de devoltare a produselor de interes. Cu alte cuvinte, Apple isi usureaza viata si isi faciliteaza vanzarile printr-o strategie clasica si pe care multe alte companii continua sa o neglijeze.
Pentru cei care doresc sa invete ceva de la Apple, regulile de aur ne spun sa ne stabilim in mod strategic politica de preturi, sa continuam sa aducem inovatie in afaceri si ca totul pleaca de la clienti. In acest punct, afacerile online detin toate sansele de succes.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit