Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla care este portretul clientului in 2015?

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In 2015, preferintele consumatorilor se modifica fata de cele ale cumparatorilor de anul trecut.

"Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricarei afaceri.

Valorile consumatorilor se diversificatot mai mult, pe masurace generarea colaborativade valoare se extinde la scaramondiala.", arata un studiu Ernst & Young, citat de Mediafax.

Multe aspecte iau astfel locul unor trasaturi care pana recent se aflau pe locul unu in categoria celor mai importante elemente de care trebuie sa tinem cont cand vorbim de consumatori.  
 
Orice afacere trebuie sa tina cont de aceste trasaturi si preferinte ale clientilor daca doreste ca parcursul sa fie unul de succes.

Astfel, pentru consumatori, experienta devine prioritara, iar "pe masura ce gama de optiuni privind produsele si serviciile se va largi tot mai mult, consumatorii vor avea tendinta de a face prioritizari si in functie de o nouav arietate de factori ce tin de experientele personale.

Valoarea experientei personale se referala valoarea senzorialagenerataatunci cand oamenii se simt satisfacuti sau trec prin experienta de folosire a unui produs sau serviciu, iar acest concept trece dincolo de sensul traditional al valorii fizice sau monetare", potrivit aceleiasi surse.

Acelasi studiu arata ca siguranta si securitatea devin tot mai importante cu precizarea ca timpul alocat cumparaturilor este in scadere. 

De asemenea, din ce in ce mai multi clienti doresc sa existe posibilitatea ca vanzatorii sa poata raspunde in timp real intrebarilor legate de produse sau servicii.
Sursa: www.manager.ro


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: clientiprofil clientconsumatoriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]