Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Aparentele conteaza, chiar si cand vine vorba de continut!

de Anca Raileanu 20 Oct. 2015 3359
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca va organizati continutul unui articol informativ, al unei scrisori de vanzare sau material de promovare, faceti in asa fel incat sa fie usor de vizualizat si citit. Acest lucru va spori interesul.

Daca utilizatorii vad blocuri mari de text, probabil vor da click pe Esc. Ierarhia vizuala este foarte importanta, deoarece ajuta oamenii sa inteleaga informatia usor.

Acelasi lucru este valabil pentru web design, tipografie, poze si culori. Fiecare element trebuie integrat in intreg, astfel incat procesul sa devina placut.

Abordare: Folositi subtitluri si puncte. Puneti randurile imense de text in paragrafe mai mici. Alegeti un font usor de citit, pentru ca oamenii sa petreaca mai mult timp incercand sa inteleaga mesajul, si nu cuvintele.

Daca va poticniti, tineti minte ca oamenii vor folosi continutul dumneavoastra pentru a imbunatati vietile altora. Scopul dumneavoastra este sa faceti acest proces cat mai usor cu putinta.

Valoarea practica a informatiei

Jonah Berger, autor al cartii „Contagious”a descoperit ca articolele cele mai impartasite nu erau doar interesante si surprinzatoare, ci si informative.

In alt studiu facut de NYT Insight Group s-a descoperit ca 94% din oameni au evaluat utilitatea continutului inainte de a-l impartasi. Unul dintre motivele pentru care oamenii impartasesc este de a imbogati vietile altora.

Abordare: Creati continut de tip „cum sa” care sa raspunda intrebarilor audientei si impartasiti sfaturi pentru a face un concept/proces complex mai usor de implementat/inteles. Acest lucru va genera mai mult trafic organic de la motoarele de cautare de asemenea.



Tags: vanzarescrisori de vanzarepromovare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara

de Ana Ghiarasim
06 Mai 2022
Auchan Retail Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]