Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de Alexandra Popescu 20 Iun. 2014 3033
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate elementele autenticitatii. Fiecare brand care are a avut succes in social media a atins autenticitatea si o voce consistenta. Audienta a recunoscut ca vocea brandului e autentica si influenta, modeleaza opiniile oamenilor si actiunile de conducere.

 
Vocea brandului este identitatea online. Aliniaza-ti vocea cu valorile brandului tau, morala si misiunea declarate. Ai libertatea de a-ti modifica vocea, in functie de forumurile social media si tipul de audienta. Te poti angaja asa cum iti doresti, intr-un mod care este distractiv sau serios, stiintific sau anecdotic, doar atat timp cat nu faci compromisuri in legatura cu ceea ce este esential identitatii brandului tau si reputatiei.
 
Abordarea depinde de obiectivele tale. Daca doresti sa te angajezi pe o scara mai larga, apoi in toate probabilitatile, trebuie sa eviti limbajul complex. Daca doresti sa educi, va trebui sa adopti un ton mult mai stiintific si sa explici unele jargoane, dar fara a compromite vocea autentica de la baza identitatii brandului.
 
Notiunile tale in legatura cu vocea, pe care trebuie sa le proiectezi placut, vor necesita reevaluari pentru a interactiona cu comunitatea la care ai ajuns. Esti pe terenul lor. Respecta-le valorile si asculta stilul lor de exprimare. Vorbeste limba lor, dar pastreaza-ti personalitatea.
 
Conversatiile sunt blocurile de constructie de baza pentru atingerea obiectivelor afacerii in social media. Acorda atentie reactiei audientei la comunicarile tale si va fi mai usor sa concretizezi o voce autentica care promoveaza misiunea brandului tau si indeplineste cerintele publicului in timp ce prezinta opinii care sunt auzite, respectate si impartasite. In social media, ca si in viata reala, vrei sa adopti un ton care face conversatia sa mearga.
 
Un alt indicator important pentru dezvoltarea unei voci autentice in social media este modul in care competitorii tai o fac. Revizuieste regulat paginile de Facebook, cateva dintre acestea, cele cu care te compari tu cel mai mult, si invata din greselile si succesele lor.
 
In concluzie, modul in care comunici cu audienta, tonul, limbajul, sunt cele mai importante pentru o voce de brand. Acestea ajuta la intelegerea mai buna si mai eficienta a mesajului, feedbackul fiind mult mai probabil. 
 
In plus, competitorii te pot inspira in multe alte activitati, nu numai in ceea ce priveste vocea brandului in social media. Identificand unde gresesc ei, vei evita sa comiti si tu aceleasi erori. Si, in final, reactia audientei este cea mai importanta. Trebuie sa ii respecti, sa le acorzi atentie, sa le vorbesti pe limba lor, pastrandu-ti personalitatea pe care ei o plac si o admira.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandidentitate onlinesocial mediamarketingleadershipautenticitate

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]