Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Black Friday in Romania: Cazane, aparate foto, haine si machiaje

de Florin Amariei 19 Nov. 2019 7159
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Black Friday in Romania a reprezentat o oportunitate noua de a intelege comportamentul romanilor cu privire la cumparaturi. In 2019 s-au cumparat cazane, vacante, aparate foto, haine si machiaje.

Pentru prima data in tara noastra, comertul pe mobile a cunoscut o crestere in defavoarea desktopului. Aceasta este valabila atat pentru numarul de comenzi, cat si pentru valoarea lor.
 
Potrivit studiului, realizat de compania de marketing 2Performance, perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a insemnat pentru cele peste 700 magazine online inscrise in platforma de afiliere 2Performant cresteri pe toti indicatorii importanti: 41.000 vanzari online (15,3% crestere fata de 2018) in valoare totala de 2,56 milioane euro (crestere de 20,4% fata de 2018). In urma acestor vanzari, afiliatii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decat anul trecut.
 
Cele mai multe vanzari s-au inregistrat in categoriile Carti, Filme & Muzica, Fashion si Electro IT&C. Insa a crescut foarte mult numarul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casa & Gradina (69,5%) si Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.
 
Cea mai mare vanzare online, in valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto si 3 blitzuri Nikon, comanda plasata pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 si 3 se situeaza tot cosuri multiple de camere si accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vanzari generate pentru f64.
 
Cel mai scump televizor cumparat a fost un QLED Samsung de 208 cm, in valoare de 12.176 lei plus TVA, vandut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.
 
Cosul mediu de cumparaturi al romanilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.
 
Varful de cumparaturi online de Black Friday a fost vineri intre 09:00 si 11:00 si seara intre 21:00 si 23:00
 
Traficul a inceput sa creasca substantial inca de joi dupa ora 19:00, cand a fost anuntat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 varfuri de trafic: joi la ora 00:00 (cand multe magazine online au dat startul promotiilor), vineri dimineata intre 8:00 - 9:00 si vineri seara intre orele 19:00 - 21:00.
 
"Observam un comportament de achizitie care functioneaza dupa urmatorul model: multi cumparatori au intrat la miezul noptii sa vada ofertele, foarte probabil si-au pus produsele favorite in cos si s-au intors dimineata pentru a finaliza achizitiile si din nou vineri seara, dupa programul de lucru. Sunt magazine online care <> de acest comportament de consum, anuntand extinderea gamei de produse la oferta cu cateva ore inainte ca aceste reduceri sa intre in vigoare, dandu-le astfel cumparatorilor motive sa revina pe site", a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: black fridayromaniaanalizacazaneaparate foto

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Analiza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze

de Bianca Tila
08 Apr 2024
In mediul afacerilor, PEST este un instrument puternic de analiza a situatiilor strategice. Managerii au responsabiliutatea de a-si cunoaste mediul...

Primul parteneriat bazat pe diversitate. OMV Petrom si Auchan Romania colaboreaza

de Bianca Tila
13 Iul 2022
In statiile de Petrom au aparut magazine "MyAuchan". Parteneriatul celor doua companii, OMV Petrom si Auchan Retail Romania, a introdus pe piata 200...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Piata de advertising, in scadere. Tendinta globala nu se resimte in Romania

de Florin Amariei
08 Dec 2020
O noua analiza releva ca piata de avertising este in continua scadere, dar tendinta globala nu se resimte in Romania. Piata globala de publicitate...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]