Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brand Publishing sau cum sa-ti transformi marca in media

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Brand Publishing ar putea fi viitorul marketingului? Pentru Benjamin Tolman, cofondator al grupului francez Cerise, raspunsul este sigur afirmativ. "Brand publishing inseamna sa produci business prin continut. Mai clar, marcile trebuie sa devina media si sa mentina o relatie stransa cu clientii lor", explica el pentru cotidianul Les Echos.

Odata cu Internetul, publicitatea s-a dezvoltat masiv pe ecranele consumatorilor, acestia simtindu-se uneori agresati. Dar editand continuturile lor intr-un mod mai pertinent, marcile pot crea un context de cumparare mai favorabil, afirma Benjamin Tolman. 
"Astfel, nu marca este cea care vine in intampinarea consumatorilor, ci consumatorii insisi merg spre ea. Marca vehiculeaza astfel un continut mai durabil si valori veritabile", afirma el.
 
Impulsionarea audientei marcilor
De cateva sapamani, grupul Cerise a dezvoltat o noua oferta, denumita Shard. Aceasta le permite marcilor sa-si amplifice audientele devenind media cu parte intreaga. 
"Ideea este de a acompania o marca intr-un proces precis care va reusi sa genereze o anumita audienta si astfel va aduce o sporire a cifrei de afaceri", explica Benjamin Tolman.
 
Concret, prin intermediul Shard, antreprenorul le propune marcilor sa creeze un portal dedicat pentru operatiunile de marketing. 
"Pentru un buget anual, vom numi un redactor-sef, un sef de proiect si o intreaga echipa insarcinata cu productia de continut centrat pe marca", explica Benjamin Tolman, inainte de a conchide: "Construim o anumita viralitate si deci un capital publicitar." 
 
Grupul Cerise este un grup digital de servicii de branding. El dezvolta propriile sale tehnologii pentru a produce si difuza continuturi destinate sa atinga o audienta puternica pentru serviciul lor. Grupul are o activitate media (Gentside, lider al portalurilor masculine - si Ohmymag - social media feminine), o activitate de brand content realizata prin agentia Kiosk si, de acum, o activitate de brand publishing prin Shard. Benjamin Tolman spera ca aceste doua activitati din urma vor ajunge sa reprezinte trei sferturi din cifra sa de afaceri peste doi ani.
 


Tags: marcainternetgenerarea de continutbrand publishing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]