Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Care sunt cerintele pietei si noile oportunitati de afaceri?

de Teo Manole 18 Dec. 2014 5664
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Consumatorul este, pe zi ce trece, tot mai pretentios: el pretinde calitate desavarsita, servire rapida, preturi mici si mereu ceva nou ori macar diferit fata de ceea ce i se ofera in mod cotidian.

Este evident ca afacerile deschise in domeniul gastronomiei rapide au o ascensiune puternica surclasand gastronomia clasica.

Ca orice tip de afacere si aceasta are nevoie de un plan de marketing. Insa, cea mai valoroasa reclama este cea facuta de clientii multumiti. Schimbati-va strategia de marketing dupa cerintele pietei si nu intoarceti spatele noilor oportunitati.

Dar, indiferent de varietatea produselor si a serviciilor, nu veti reusi niciodata sa captati si sa satisfaceti gusturile tuturor consumatorilor. Sa nici nu incercati asa ceva! Este cea mai mare greseala pe care au facut-o cei ce au dat faliment in domeniu!

Cel care incearca sa multumeasca pe toata lumea, ajunge sa nu mai poata multumi pe nimeni! Asadar, concentrati-va atentia pe 5-10 procente din piata, si uitati de restul!

Fiecare producator, mai mic sau mai mare, isi construieste produsul pentru un public anume, iar cele mai l-andemana criterii de clasificare a oamenilor sunt cele demografice. Aceste caracteristici se refera, de obicei, la sex, varsta, venit, ocupatie etc., si reprezinta primele instrumente cu ajutorul carora un intreprinzator isi defineste viitorii clienti.


Tags: afacerioportunitati de afacerimarketingservicii

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]