Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?
Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti.
Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in vorba cu clientii.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Ghid practic Realizarea de sapun natural

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Pentru ca trebuie sa stiti cui sa va adresati inainte de a demara o afacere in acest domeniu, noi am identificat pentru dumneavoastra categoriile de consumatori fast-food si care sunt preferintele lor.
Cei care consuma produse de tip fast-food sunt:
● copii de peste 7 ani, in proportie de 15%;
● tineri, in special barbati, in proportie de 65%. Chiar daca nu au venituri extraordinare, au o placere foarte mare in a manca in oras. De fapt aceasta este cea mai importanta categorie, tinerii acoperind cel mai mare procent din amatorii de mancaruri servite in fast-food. O atmosfera prietenoasa si preturi decente, este tot ce isi doreste tanara generatie!
● adulti in proportie de 15%. Oamenii din aceasta generatie sunt interesati mai mult de o servire excelenta si de produse variate sau deosebite.
● varstnici in proportie de 5%. Oamenii in etate au venituri mai mici, preferand produse proaspete la preturi convenabile. Dar apetitul acestora este mult redus fata de cel al tinerilor iar cei mai multi dintre ei nici nu mai pot consuma shaorma, din motive de sanatate.
Consumatorii sunt atrasi de diferite beneficii ale fiecarei shaormerii/ fast-food in parte, raportat la preferintele lor:
- unii sunt atrasi de cantitate “sa fie mare frate, daca nu ma satur nu mai calc”;
- altii sunt sensibili la pret “sa fie 10 lei ca <La Grasi>, si ayranul gratis”;
- altii prefera condimente ciudate, sosuri exotice sau foarte picante “brrr, asta chiar ma face sa ma cutremur!”;
- altii vor sa socializeze cu shaormarul sau patronul.
etc.
Pe de alta parte:
- unii mananca de foame (zilnic sau aproape zilnic);
- altii mananca de moft (din cand in cand pentru ca le place ideea);
- altii mananca o shaorma ca experienta, fiind gurmanzi de felul lor (ce le-ar mai zice cei care mananca shaorma de foame sau cei care vor sa dea 7 lei pe ea).
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Demareaza o afacere profitabila pe Amazon

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit