Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Care sunt stakeholderii afacerii tale?
Clientii sunt cei care asigura succesul unei afaceri, iar antreprenorii aflati la inceput trebuie sa se concentreze in primul rand pe atragerea si mentinerea lor. Orice afacere exista atata timp cat exista clienti.
Este indicat ca satisfacerea clientilor in mod profitabil sa fie unul dintre obiectivele principale ale afacerii tale. Solicitarile clientilor trebuie luate in considerare in toate etapele business-ului: de la alegerea produsului la modalitatile de plata.
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Propriul meu plan de afaceri

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
In identificarea acestui grup de stakeholderi (grup de clienti) este important sa realizezi segmentarea lor, adica sa imparti clientii in grupe distincte unite prin caracteristici comune.
Este indicat ca aceste caracteristici sa fie usor de identificat, de recunoscut si de inregistrat in baze de date. Segmentarea clientilor te ajuta sa descoperi ce fel de clienti ai in prezent si ce tipuri de consumatori poti atrage in viitor.
Gradul de sofisticare a segmentarii clientilor tai depinde de:
➠ Numarul criteriilor de segmentare pe care le utilizezi
➠ Numarul clientilor pe care ii analizezi
➠ Cantitatea de resurse pe care o aloci segmentarii clientilor.
Pentru a fi usor de identificat si integrat in strategia firmei, este indicat ca un segment sa intruneasca urmatoarele caracteristici:
Marimea. Segmentul trebuie sa fie destul de mare, fie numeric, fie ca putere de cumparare pentru ai se vinde produse si servicii in mod profitabil.
Identitate. Membrii unui segment trebuie sa fie clar identificabili pentru a le determina cu precizie numarul si comportamentul de cumparare.
Relevanta. Baza pe care este ales segmentul trebuie sa fie relevanta pentru caracteristicile importante ale produsului si serviciului oferit.
Acces. Primul aspect al accesului la segment este cel legat de distributie: trebuie sa poti gasi caile prin care sa ajungi cu produsul si serviciul tau la clienti.
Cel de-al doilea aspect vizeaza comunicarea: este important sa gasesti cele mai potrivite canale de comunicare cu grupurile tale de clienti.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite

[GHID PRACTIC] Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghidul practic pentru incepatorii in lumea criptomonedelor

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit