Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cat timp ai la dispozitie ca sa castigi interesul clientului tau?
O jumatate de ora? O ora? O zi? Cat timp ai la dispozitie ca sa iti "prinzi" clientul in plasa si sa te asiguri ca acesta va finaliza achizitia? In realitate, asa cum arata studiile efectuate in aceasta directie, oamenii incep sa isi piarda interesul dupa doar... saptesprezece minute.
Dupa aceasta durata de timp, isi pierd atentia si incep sa se gandeasca la alte lucruri pe care ar trebui sa le faca sau pe care au uitat sa le faca. Astfel, in momentul in care nu mai sunt atenti, incepi sa pierzi ocazia de a finaliza vanzarea.
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ce solutie exista? Trebui sa profiti din plin de acele saptesprezece minute. Asta nu inseamna ca trebuie sa vorbesti mai repede si sa ii incarci memoria cu informatii inutile pe care oricum nu le va tine minte dupa ce va iesi din magazin.
Concentreaza-te asupra unor mesaje concise si puternice incluse intr-o prezentare cat mai eficienta. Foloseste-te cat de mult poti de diverse mijloace vizuale pentru a-ti convinge clientul ca produsul sau serviciul in cauza merita achizitionat. Exista un motiv intemeiat pentru care teleshoppingul functioneaza cu atata succes de ani de zile.
Aceste mijloace vizuale oferite de companie ar trebui exploatate din plin. Aceste instrumente prin care poti sa iti convingi clientul iti ofera, in primul rand, control si rapiditate. Nu te baza pe faptul ca ti-ai invata lectia si ca ii poti "turna" clientului o prezentare de zece minute. Il vei adormi din primele trei.
Foloseste un catalog cu produse, brosuri, mostre, tutoriale video si mentine pe cat de mult posibil contactul vizual cu clientii tai. Nu aseza aceste mijloace vizuale in asa fel incat sa aiba impresia ca ii privesti in timp ce se uita peste ele deoarece atunci vor avea impresia ca incerci sa le creezi senzatia de obligativitate si ca te astepti sa cumpere.
Trebuie sa poti indica diverse aspecte prin intermediul mijloacelor vizuale astfel incat sa te uiti peste acestea impreuna cu clientii si sa ridici din cand in cand privirea pentru a restabili contactul vizual.
Incearca sa ai astfel de prezentari si vei observa cum clientii vor fi mult mai interesati de produs si cum vei reusi, intr-un timp mult mai scurt, sa ii convingi sa iti cumpere produsele.
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceri5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei
de Idei de afaceriCare sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?
de Idei de afaceriCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit