Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce anume face un produs sa devina viral!
25 Mar. 2013
3104

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Produsele virale sunt cele de care auzi la fiecare colt de strada. Intri in birou si macar doi-trei colegi discuta despre el sau se holbeaza la el, ca la sfantul Graal. De cate ori lansam un produs, asa speram sa devina, sa devina viral si sa starneasca discutii pozitive in randul unei serii largi de consumatori.
Desigur, asta nu se intampla prea des si aici apar cateva chestiuni de care trebuie sa ne ocupam. Iata si cele mai tari 3 elemente pe care trebuie sa le incorporam in strategia noastra de creatie-promovare de produs, pentru ca acesta sa devina viral, conform Entrepreneur.com:
Cultura castravetelui anti-diabet

Cultivarea plantei cu 5 arome

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Impact emotional. In momentul in care o persoana simta ca un produs sau un serviu i-a produs un impact emotional major, acesta devine foarte rapid subiectul multor discutii. Fie ca este un produs care ne-a rezolvat o problema imensa, fie ca este un articol care ne-a inseninat ziua, fie ca este un serviciu la care am apelat si care ne-a impresionat prin calitate si unicitate, sansele de viralitate sunt imense.
2. Valoare concreta! Iata un alt aspect de care sa tinem cont daca vrem sa gandim si sa realizam un produs cu sanse mari de viralitate. Sa recunoastem faptul ca putine sunt produsele care promit putin si ofera mult. Cele mai multe produse merg pe directia opusa: se promite mult si se ofera putin! Asa ca realizati produse care sa impresioneze prin valoarea lor si veti observa faptul ca se vor isca numeroase discutii pe marginea acestora.
3. Povesti create in jurul produsului! Adoram povestile si doar cei mai tari marketeri pot veni cu acelea care vor transforma un simplu produs, intr-unul viral. Spre exemplu, oamenii adora sa auda despre produse care au un trecut interesant, despre produsele care se doneaza atunci cand sunt returnate, despre produsele realizate de artisti si nu numai.
sursa foto: www.sxc.hu
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!