Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce face aroma de ciocolata in marketing?

de Victor Oancea 25 Iul. 2013 3434
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vrei sa vinzi, nu-i asa? Ai ajuns unde trebuie. Si noi avem aceeasi tinta, fie ca vindem continut si idei, fie ca vindem concepte, carti, prajituri, capsatoare sau costume de baie. Insa cum vei reusi sa iti faci produsele sa se vanda ca painea calda?

La final de luna vrei sa vezi curba incasarilor cum o ia razna, in sus, cat mai sus! Vrei sa prezinti graficul investitorilor si sa simti ca eforturile tale isi scot investitia, se amortizeaza.

Si aici sunt numeroase strategii pe care vom miza pentru a vinde cat mai mult. De la continut atragator, la mesaje de marketing bine gandite, la agenti de vanzare exceptionali, la cold calling si pana la ... culori si arome!

Da, aromele au fost intotdeauna folosite alaturi de culorile potrivite. Stim cu totii faptul ca multe produse raman mult timp pe rafturi pentru simplul fapt ca ambalajul lor te indeparteaza, nu te face sa cumperi sub nicio forma.

Recent, cercetatorii au confirmat faptul ca una dintre cele mai bune arome pentru a intari nivelul de incasari este cea de ciocolata. Stiam deja ca ciocolata te face sa te simti bine, insa acum se pune accentul si pe aroma care face clientii unui magazin sa stea mai mult la cumparaturi si sa achizitioneze anumite tipuri de produse.

Conform Webpronews.com, in urma unui studiu efectuat in Belgia, in cadrul unei librarii a fost dispersata o aroma subtila de ciocolata. Rezultatul? Persoanele din magazin au fost mult mai dispuse sa consulte cartile cu atentie atunci cand aroma era prezenta.

Mai mult, vanzarile au crescut cu 40% atunci cand aroma de ciocolata a fost prezenta. Se pare ca aceasta aroma este una care induce sentimentul de confort si liniste si ii impinge pe trecatori sa isi faca mici bucurii, precum o carte buna.

De asemenea, in urma studiului din Belgia, atunci cand aroma de ciocolata era prezenta in magazin, clientii au fost mai mult orientati catre carti de retete culinare si romane de dragoste si mai putin catre documentare si thrillere.

Asa ca data viitoare cand va ganditi la strategiile care va vor ajuta sa vindeti mai repede, mai mult, mai simplu, luati in calcul si aromele si culorile care va pot determina potentialii clienti sa devina clienti activi!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: aroma de ciocolatamarketing ciocolataculori si miros marketingaroma de ciocolata vanzari

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]