Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce face aroma de ciocolata in marketing?
Vrei sa vinzi, nu-i asa? Ai ajuns unde trebuie. Si noi avem aceeasi tinta, fie ca vindem continut si idei, fie ca vindem concepte, carti, prajituri, capsatoare sau costume de baie. Insa cum vei reusi sa iti faci produsele sa se vanda ca painea calda?
La final de luna vrei sa vezi curba incasarilor cum o ia razna, in sus, cat mai sus! Vrei sa prezinti graficul investitorilor si sa simti ca eforturile tale isi scot investitia, se amortizeaza.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Si aici sunt numeroase strategii pe care vom miza pentru a vinde cat mai mult. De la continut atragator, la mesaje de marketing bine gandite, la agenti de vanzare exceptionali, la cold calling si pana la ... culori si arome!
Da, aromele au fost intotdeauna folosite alaturi de culorile potrivite. Stim cu totii faptul ca multe produse raman mult timp pe rafturi pentru simplul fapt ca ambalajul lor te indeparteaza, nu te face sa cumperi sub nicio forma.
Recent, cercetatorii au confirmat faptul ca una dintre cele mai bune arome pentru a intari nivelul de incasari este cea de ciocolata. Stiam deja ca ciocolata te face sa te simti bine, insa acum se pune accentul si pe aroma care face clientii unui magazin sa stea mai mult la cumparaturi si sa achizitioneze anumite tipuri de produse.
Conform Webpronews.com, in urma unui studiu efectuat in Belgia, in cadrul unei librarii a fost dispersata o aroma subtila de ciocolata. Rezultatul? Persoanele din magazin au fost mult mai dispuse sa consulte cartile cu atentie atunci cand aroma era prezenta.
Mai mult, vanzarile au crescut cu 40% atunci cand aroma de ciocolata a fost prezenta. Se pare ca aceasta aroma este una care induce sentimentul de confort si liniste si ii impinge pe trecatori sa isi faca mici bucurii, precum o carte buna.
De asemenea, in urma studiului din Belgia, atunci cand aroma de ciocolata era prezenta in magazin, clientii au fost mai mult orientati catre carti de retete culinare si romane de dragoste si mai putin catre documentare si thrillere.
Asa ca data viitoare cand va ganditi la strategiile care va vor ajuta sa vindeti mai repede, mai mult, mai simplu, luati in calcul si aromele si culorile care va pot determina potentialii clienti sa devina clienti activi!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit