In momentul in care abia iti incepi mica afacere, este evident faptul ca n-o sa atingi succesul din prima. Este important cum te percep oamenii, de aceea imaginea ta trebuie sa fie impecabila in ochii clientilor, indiferent ca esti la inceput de drum. Este important sa demonstrezi ca afacerea este credibila si profesionista, de aceea ai mai jos cateva de trucuri pentru a invata cum sa fii profesionist.
Este important sa demonstrezi ca afacerea este credibila si profesionista, de aceea ai mai jos 20 de trucuri pentru a invata cum sa fii profesionist.
Numarul de telefon sa fie accesibil potentialilor clienti
Antreprenorii americani recomanda acel gen de numar care incepe cu “800”, specific tarii lor. Cred ca este de ajuns un nr de fix si de mobil accesibile, si sa lasi tuturor cartea ta de vizita.
Imaginea site-ului tau conteaza
Cei care nu au mai avut de-a face cu tine pana acum se vor uita mai intai pe site-ul tau sa afle lucruri despre tine si ce fel de antreprenor esti. De aceea, spatiul tau web trebuie sa fie impecabil: sa arate profi, sa permita o navigare fara probleme si sa prezinte obiectivele tale.
Prezenta in social media
Este imposibil azi sa promovezi ceva fara retelele de social-media. Trebuie sa ai un cont intr-o astfel de retea si trebuie sa fii accesibil celor care sunt curiosi sa-ti vada profilul. Este important sa fii sociabil si sa tii legatura cu potentialii clienti.
Adresa ta de mail trebuie sa fie personalizata
Tinand cont ca si mail-ul este un mijloc de comunicare, va trebui sa ai un mail personalizat cu numele firmei tale. Clientii vor sti ca esti serios si te vor cauta.
Magazin online
Daca afacerea ta presupune a fi vanzarea de produse sau de servicii, este necesar sa ai un magazine online foarte bine pus la punct. Clientii il vor accesa mai mult ca sigur inainte sa ajunga la o intalnire face to face cu tine.
Demonstreaza ca ai o echipa unita
Echipa ta reprezinta un alt factor prin care esti vazut de client. Felul in care iti organizezi echipa si cum ai grija de proprii angajati va transmite multe indiciii clientului despre tine si afacerea ta.
Logo-ul firmei
Trebuie sa ai unul. Daca nu te pricepi la conceptual de design, dar stii ce ai vrea sa inspire, angajeaza pe cineva care sa te ajute. Sa nu uitam ca logo-ul are legatura cu tine si cu ceea ce faci tu dincolo de peretii biroului, te reprezinta total si trebuie sa inspire incredere si interes pentru client.
Experienta ta valoreaza enorm in ochii clientilor
Potentialii tai consumatori vor sa aiba siguranta unei afaceri cu tine. Trebuie sa le-o oferi, pentru ca fara experienta si siguranta afacerea n-o sa fuzioneze asa cum vor ambele parti. Daca ai colaborat cu nume importante din mediul de afaceri, spune-le clientilor. Increderea se construieste rapid atunci cand este vorba despre nume cu greutate in industria afacerilor.
Gandeste deschis
In momentul in care vorbesti cu clientii, nu arata ca esti inferior si nici ca iti este teama sa iei deciizii importante. Trebuie sa iti aduci clientii la acelasi nivel cu tine si sa-i faci sa vada propria ta viziune. Daca ajung in acel stadiu, poti spune ca urmeaza sa inchei o afacere bazata pe siguranta lor ca tu esti un antreprenor incredibil.
Impartaseste-ti ideile
Pe bloguri sau in diverse reviste specifice afacerilor tale. Internetul are un impact rasunator asupra oamenilor, asa ca de ce sa nu incerci sa te auto-promovezi? In felul acesta, alti oameni de afaceri vor dori sa te cunoasca.
Pe langa acesti importanti pasi, mai sunt cateva “griji” care sa te preocupe: echipamentele IT folosite la tine in firma trebuie sa fie de ultima ora sau ce putin foarte functionabile.
Acelasi lucru este valabil si in ceea ce priveste telefonia fixa sau mobila. Aparatele noi vor functiona perfect. Inca un lucru important: cand oferi cuiva cartea de vizita, fii sigur ca a ta arata foarte bine. Nu exuberant, ci sa inspire seriozitate. Al doilea impact pe care il ai asupra clientului, dupa ce ati schimbat cateva vorbe, este cartea ta de vizita. In ochii lui, veti fi tu si compania ta, si trebuie sa aratati bine.
Daca vrei sa-ti promovezi serviciile sau produsele, o sa ai nevoie de brosuri. Acestea nu numai ca vor arata exact cum arati si tu, ci si continutul lor trebuie sa fie real si bine scris.
Sursa: mybusinesstricks.com
Tags: afacereideicredibilitate