Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce invatam din vanzarile pierdute si care este importanta acestui proces neplacut?
Vanzarile pierdute sunt teribil de frustrante. Am investit timp si energie si entuziasm si totusi nu am reusit sa ne convingem potentialii clienti sa ne achizitioneze produsele, serviciile, nici macar sa le incerce. Am gresit si ne dam seama ca trebuie sa identificam cu exactitate sursele problemelor pentru a stii ce elemente sa evitam pe viitor. Iata cateva elemente pe care trebuie sa le retineti din vanzarile pierdute:
1. Stabiliti clar in ce punct ati pierdut clientul? S-a intamplat cand ati adus in discutie lista de caracteristici ale unui produs sau serviciu? Ar fi trebuit sa puneti accentul pe beneficii?Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura de sofran
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
2. Stabiliti ce ton al vocii ati folosit si daca acesta a fost cel potrivit. Clientul parea plictisit, enervat, supra-incarcat cu informatie?
3. Ganditi-va si alcatuiti o lista cu toate obiectiile clientului dvs. Ati reusit sa le rezolvati pe toate? In ce maniera? V-ati balbait? Ati ezitat in oferirea solutiilor, raspunsurilor, lamuririlor? Cat de convins parea clientul de raspunsurile dvs? Mai este de munca la script-ul pe care il folositi in rezolvarea obiectilor clientilor dvs?
4. Ce elemente s-au dovedit benefice, de succes in apropierea clientului de brandul pe care il reprezentati? L-au surprins anumite beneficii si atunci este cazul sa le folositi in pe viitor si cu o mai mare pregnanta, sa puneti mai mult accent pe ele. L-au impresionat anumite centre de originalitate si unicitate si atunci acesta poate deveni centrul de interes al viitorilor clienti.
Iata doar cateva intrebari la care trebuie sa veniti cu raspunsuri clara, oricat de neplacut ar fi procesul de a va evalua si re-evalua performanta si eficienta de care ati dat dovada in incercarea de a castiga un client. Este un proces asemanator cu evaluarea unui test picat si este frustrant, insa cu cat actionati mai rapid, mai prompt, imediat dupa esec, cu atat veti putea sa va oferiti raspunsuri mai clare si mai definitorii pentru situatia in care va aflati.
Nu ignorati caracteristicile si profilul de ansamblu al clientului cu care ati discutat si luati in calcul elementele de varsta, gen, nivel al educatiei, nivel al venitului, categorie sociala din care face parte si orice alte coordonate considerati importante pentru a va potrivi viitoarele tehnici de vanzare pentru rezultate perfecte.
Articole conexe
Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara
de Ana GhiarasimContinutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit