Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce-si doresc clientii cu adevarat? Afla totul acum!

de Adela Simonescu 19 Ian. 2013 3080
Ce-si doresc clientii cu adevarat? Afla totul acum!
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii nostri sunt stapanii nostri. Ei sunt cei a caror atentie cautam sa o atragem si sa o retinem pentru cat mai mult timp. Stim faptul ca cerintele, nevoile, dorintele, problemele si neajunsurile lor trebuie acoperite intr-o masura cat mai mare, cat mai rapid si la preturi cat mai avantajoase pentru ambele parti. Acesta este si primul stalp care sustine o constructie cat mai solida in cazul oricarei afaceri!

Dar care sunt cele mai ardente nevoi si dorinte ale clientilor nostri? Pe ce trebuie sa punem accentul pe a ajunge la ei cat mai rapid, cu eficienta maxima si cu rezultate satisfacatoare?

Iata doar cateva indicii asupra nevoilor si dorintelor oricarui client:

1. Clientii isi doresc siguranta ca platesc pentru produsele si serviciile corecte, potrivite!
Nimic nu este mai frustrant decat sa ajungi acasa cu o lotiune de corp despre care credeai ca este pentru hidratare si apoi sa descoperi ca este pentru stoparea imbatranirii premature. Nimic nu este mai frustrant sa descoperi ca fierul de calcat proaspat achizitionat are nevoie de transformator si nu calca satin-ul. Iata doar doua exemple de produse care vor fi returnate sau lasate in debara.

Cum ne asiguram ca produsele si serviciile noastre isi vor gasi clientii potriviti? Ne asiguram ca detinem descrieri clare de produse, fise detaliate pentru fiecare produs sau serviciu in parte, echipe de marketeri care sa stie cum sa gandeasca mesajele care vor fi trecute pe ambalaje si in mesajele de marketing.

2. Clientii isi doresc sa se simta respectati. Si aici nu discutam doar despre respectul pe care il simt din partea agentilor de vanzari. Clientii vor, mai presus de orice, sa stie ca nu sunt mintiti cand vine vorba despre termeni precum "100% natural", "organic", "viabil", "cel mai performant", "garantie 100%", "service-ul intra in garantie" samd. Vrem sa stim ca nu vom descoperi in lista de ingrediente produse care ne pun sanatatea in pericol, ca nu suntem mintiti pe fata, ca nu vom plati un pret supra-incarcat pentru un produs/serviciu care nu isi face banii!

3. Clientii vor sa stie ca au pe cine sa dea vina cand lucrurile nu merg bine. Vrem sa primim garantii si asigurari, sa stim ca putem sa ne returnam produsele achizitionate si ca exista o echipa de specialisti care sa ne rezolve plangerile si nemultumirile.

Cum ne asiguram ca aceasta dorinta este indeplinita? Asigurati-va ca aveti parte de o echipa de customer service si de o echipa de specialisti gata sa le rezolve plangerile si nemultumirile. Afisati acest lucru pe site-uri si la finalul fiecarei comenzi. Rugati-va clientii sa revina pentru orice nemultumire si asigurati-i ca isi vor primi banii inapoi, produsele schimbate sau vouchere de cumparaturi pentru noi produse din stocul activ.


Mult succes si afaceri profitabile!


Tags: clienti multumitidorinte clienticlienti nevoi si dorinteafacericlienti afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]