Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai eficienta campanie de marketing pentru afacerea dvs

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Activitatea de marketing este vitala oricarei afaceri, intrucat asigura o promovare eficienta a produselor si serviciilor unei firme, asigura vizibilitatea afacerii ca intreg si influenteaza reputatia si imaginea sa in ochii consumatorilor. Mai jos va prezentam regulile de aur pentru a va pune pe picioare o campanie de marketing performanta care sa dea rezultate concrete.

1.    Trebuie sa va cunoasteti audienta. Pentru a putea lansa un produs, pentru a a duce modificari altuia, deja existent si pentru orice alta activitate care va implica clientii vizati trebuie sa tineti seama de profilul lor, de categoria din care fac parte.

Puneti-va intrebari legate de varsta lor, de sex, de comportament, de stilul lor de viata samd. Cu cat veti aduna mai multe informatii cu atat mai clara si la obiect va fi campania dvs de marketing.

2.    Oferiti produsele sau serviciile pentru care exista cerere. Pentru acest lucru veti avea nevoie de date referitoare la piata pe care doriti sa activati, sau activati deja.

3.    Sincronizati-va cu cererea de pe piata. In momentul in care ati efectuat un studiu de piata si stiti cu ce fel de consumatori aveti de-a face, veti sti si in ce perioade isi intensifica cumparaturile si cu ce frecventa. Poate fi vorba de perioadele din apropierea sarbatorilor sau oricand altcandva.

Atunci cand doriti sa demarati o campanile de marketing urmati doi pasi strategici:

1.    Fiti originali. Nu copiati alte modele de campanii. Veniti cu idei noi, creative, atractive, care sa starneasca curiozitatea, interesul si amuzamentul posibililor cumparatori.

2.    Creati o legatura intre suporturile de care va veti ajuta in proiectarea campaniei:reclama din ziar, marketing-ul pe e-mail, spot-ul publicitar samd, trebuie sa aiba o conexiune logica si sa dea, per total, consistenta.

Marile firme angajazeaza agentii specializate in proiectarea si implementarea campaniilor de marketing. Experienta acestora in domeniu si legaturile cu canalele mass-media, ii certifica drept cea mai buna optiune pentru antreprenorii care doresc sa isi promoveze produsele si serviciile intr-un mod inteligent.




Tags: campanie de marketingafaceriantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]