Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de
3702 0 11 Mai. 2016
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect.

Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba despre produse complexe din punct de vedere tehnologic.

Este esential pentru companii sa arate beneficiile pe care brandurile lor le ofera si, mai specific, care sunt lucrurile care transforma produsele proprii in cea mai buna alegere.

Una dintre cele mai mari greseli in branding este dorinta de a fi tot pentru toata lumea. Mai mult, daca transmiteti un mesaj confuz, clientii nu vor sti la ce sa se astepte de la compania dumneavoastra.

Pentru a trimite un mesaj clar, este necesara mai intai definirea afacerii: ce doreste sa aduca pe piata, pentru cine si in ce mod.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


Managerii trebuie sa identifice lucrurile care diferentiaza o firma de alta. Dupa ce ati descoperit aspectele care diferentiaza afacerea dumneavoastra de celelalte, incercati sa le surprindeti printr-un mesaj clar si usor de retinut.

Cele mai de succes branduri trimit un mesaj clar care poate fi inteles cu usurinta de publicul-tinta. Iata cateva exemple celebre:

- DeBeers: Diamantele sunt pentru totdeauna

- Coca-Cola: Always Coca-Cola

- Nokia: Connecting People

- McDonald’s: I’m lovin’ it

- MasterCard: Sunt unele lucruri pe care nu le poti cumpara. Pentru restul, exista MasterCard

- L’Oreal: Pentru ca meritati


Tags: afaceripromovaremesaje de promovarebrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes
Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Afacerile din industria de software romanesca depasesc 5,4 miliarde de euro in 2018

de Idei De Afaceri
30 Dec 2018
Industria de software este sectorul cel mai dinamic si cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru Romania. ,,Este unul dintre domeniile cu care...

Doar 5 branduri romanesti sunt protejate in UE

de Florin P. Amariei
06 Dec 2018
Romania are doar 5 branduri protejate de Uniunea Europeana. Dupa ce Scrumbia de Dunare a primit aprobarea Comisiei Europene pentru a deveni un...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
19 Sep 2018
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

UE propune noi norme si amenzi pentru afacerile pe internet

de Florin P. Amariei
12 Sep 2018
Comisia Europeana propune un nou set de masuri si contraventii privind afacerile pe internet. „Statele membre vor avea obligatia de a pune...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

gasesc posibil investitir?

Intrebare: am o afacere pe care eu o consider foarte buna am dezvoltat-o pana la un anumit stagiu si in continuare am nevoie de capital, este vorba de productie de peleti, productie de ulei esential de levantica, detin 100ha de teren, se pot castiga f. multi bani , cineva interesat???

Raspuns: Buna, despre ce aport este vorba, in ce conditii?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016