Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect.
Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba despre produse complexe din punct de vedere tehnologic.
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Propriul meu plan de afaceri

Cultivarea plantei cu 5 arome
Este esential pentru companii sa arate beneficiile pe care brandurile lor le ofera si, mai specific, care sunt lucrurile care transforma produsele proprii in cea mai buna alegere.
Una dintre cele mai mari greseli in branding este dorinta de a fi tot pentru toata lumea. Mai mult, daca transmiteti un mesaj confuz, clientii nu vor sti la ce sa se astepte de la compania dumneavoastra.
Pentru a trimite un mesaj clar, este necesara mai intai definirea afacerii: ce doreste sa aduca pe piata, pentru cine si in ce mod.
Managerii trebuie sa identifice lucrurile care diferentiaza o firma de alta. Dupa ce ati descoperit aspectele care diferentiaza afacerea dumneavoastra de celelalte, incercati sa le surprindeti printr-un mesaj clar si usor de retinut.
Cele mai de succes branduri trimit un mesaj clar care poate fi inteles cu usurinta de publicul-tinta. Iata cateva exemple celebre:
- DeBeers: Diamantele sunt pentru totdeauna
- Coca-Cola: Always Coca-Cola
- Nokia: Connecting People
- McDonald’s: I’m lovin’ it
- MasterCard: Sunt unele lucruri pe care nu le poti cumpara. Pentru restul, exista MasterCard
- L’Oreal: Pentru ca meritati
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.Articole conexe
Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma
de Idei de afaceriAfacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022
de Idei de afaceriStudiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit
de Florin AmarieiDesi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!