Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect.

Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba despre produse complexe din punct de vedere tehnologic.

Este esential pentru companii sa arate beneficiile pe care brandurile lor le ofera si, mai specific, care sunt lucrurile care transforma produsele proprii in cea mai buna alegere.

Una dintre cele mai mari greseli in branding este dorinta de a fi tot pentru toata lumea. Mai mult, daca transmiteti un mesaj confuz, clientii nu vor sti la ce sa se astepte de la compania dumneavoastra.

Pentru a trimite un mesaj clar, este necesara mai intai definirea afacerii: ce doreste sa aduca pe piata, pentru cine si in ce mod.

Managerii trebuie sa identifice lucrurile care diferentiaza o firma de alta. Dupa ce ati descoperit aspectele care diferentiaza afacerea dumneavoastra de celelalte, incercati sa le surprindeti printr-un mesaj clar si usor de retinut.

Cele mai de succes branduri trimit un mesaj clar care poate fi inteles cu usurinta de publicul-tinta. Iata cateva exemple celebre:

- DeBeers: Diamantele sunt pentru totdeauna

- Coca-Cola: Always Coca-Cola

- Nokia: Connecting People

- McDonald’s: I’m lovin’ it

- MasterCard: Sunt unele lucruri pe care nu le poti cumpara. Pentru restul, exista MasterCard

- L’Oreal: Pentru ca meritati


Tags: afaceripromovaremesaje de promovarebrand

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]