Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai ieftina si mai usoara forma de reclama - vorba din gura in gura

de Cosmin Enescu 15 Sep. 2014 5540
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Roabe, greble si jardiniere. Acestea sunt instrumentele folosite de Fred Anderson pentru derularea afacerii sale: amenajarea spatiilor verzi si gradinilor. Dar cand vine vorba de promovarea afacerii, singura sa unealta este gura umana.

Cand clientii  vorbesc… oamenii asculta. Si atunci, de ce  nu sunt oare mai multi intreprinzatori care sa utilizeze cea mai ieftina si mai usoara forma de reclama - vorba din gura in gura.
 
Suta la suta dintre clientii firmei Anderson Landscape Construction vin in urma referintelor arhitectilor si constructorilor sau a clientilor mai vechi. Aceasta face ca firma (care nu are decat 5 angajati ) sa fie exemplul perfect despre ce inseamna cuvantul transmis din gura in gura : una dintere cele mai eficiente arme din arsenalul unui om de marketing. Si acestia incep sa redescopere valoarea acestui lucru.
 
“Este cea mai eficienta forma de reclama pe care o poate avea o afacere” spune Murray Raphel, autorul ghidului “Cum sa-ti fidelizezi clientii”, ghid publicat de editura Harper Business.“ Ai astfel la dispozitie o multime de vanzatori pe care nu trebuie sa-i platiti, care vand produsele voastre altor persoane, incurajandu-i sa le foloseasca , si asta datorita faptului ca sunt multumiti de serviciile firmei “.
 
Nu numai ca eficienta cuvantului transmis din gura in gura este foarte mare, dar este si o modalitate de reclama total necostisitoare.
Specialistul in marketing prin intermediul clientilor, Michael Cafferky din Walla Walla, Washington, a scris un manual numit “Lasa-ti clientii sa vorbeasca”, venind in intampinarea  micilor intreprinzatori (care reprezinta publicul sau tinta) care nu isi puteau permite altceva.
 
 “ Am fost fortat sa gasesc tactici de marketing cu buget zero”spune Cafferky.” Cuvantul este una dintre cele mai naturale modalitati de a face un lucru cunoscut”.
 
Pentru anumiti antreprenori, cuvantul purtat din gura in gura poate sa nu fie doar cea mai buna sau cea mai eficienta unealta de marketing : poate fi chiar singura. Intreprinzatorii care sunt clientii lui Anderson, de exemplu, nu-si bazeaza deciziile de a achizitiona un produs pe reclamele de la televizor, pliantele de reclama sau anunturile din ziare.” Ei aleg acei prestatori care sunt recomandati de alti oameni, iar acestia nu pot fi gasiti in Paginile Aurii”.
 


Tags: reclamapublicitatepomovaremarketingafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]