Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor

de Andrioae Ruxandra 04 Sep. 2014 3298
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.

 
Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale advertisingului, care te poate lamuri in privinta castigurilor obtinute dintr-un venit extra.
 
1. Advertisingul afacerii tale de mici dimensiuni trebuie sa fie rapid si de impact, in sensul ca trebuie sa transmita mesajul in 3 secunde sau mai putin. Daca nu te descurci cu tehnologia si esti complet depasit, ce fel de computer ai cumpara? "Dos for dummies" a fost un slogan foarte rapid asimilat de cei care nu stiau mare lucru despre computere prin anii `90. De ce? Pentru ca oamenii isi stiau nivelul referitor la cunostintele despre sisteme de operare, iar aparitia unui astfel de manual a starnit amuzament, ispitand publicul sa-l cumpere, in mare parte datorita titlului catchy.
 
2. A devenit destul de obisnuit ca advertisingul sa fie privit cu reticenta, este un domeniu in care este nevoie de credibilitate. Roy H. Williams, autorul lucrarii "Wizard of Ads" afirma: "Orice afirmatie facuta in cadrul advertisingului pe care clientul nu o poate intelege drept adevar, reprezinta o pierdere cumplita de bani". De exemplu, compania NordicTrack (producator de echipamente sportive si de aparate fitness din Marea Britanie) si-a crescut rata credibilitatii datorita unui studiu de cercetare elaborat la Universitatea La Crosse, din Wisconsin. Studiul indemna oamenii sa incerce ski-urile furnizate de NordicTrack pentru a efectua exercitii cardio-vasculare necesare pentru sanatate.
 
3. Afacerile mari au limite foarte extinse pentru cheltuirea capitalului si a resurselor fara sa fie nevoie de advertising, pe cand afacerile mici nu isi permit acest lux. Testarea materialelor publicitare poate fi simpla, pentru ca ii poti intreba pe clientii sau pe oamenii din jur daca au auzit de afacerea ta. In cazul in care raspunsul este negativ, va trebui sa faci ce trebuie si sa fii vizibil.
 
4. Fiecare brosura, e-mail sau material trebuie sa includa datele de contact ale companiei tale: website-ul, adresa de e-mail, numarul de telefon/fax si adresa.
 
5. Advertisingul afacerilor de succes se adreseaza unei singure piete-target. In ceea ce priveste NordicTrack, advertising-ul era impartit pe fiecare piata in parte. O reclama intr-o publicatie medicala vorbeste despre beneficiile cardio-vasculare ca urmare a practicarii ski-ului. Reclamele din revistele adresate femeilor prezinta sfaturi pentru pierderea din greutate si a caloriilor arse in urma practicarii ski-ului. Ideea este ca mesajul tau sa se adreseze unui grup-tinta.
 
6. Advertisingul afacerilor de succes nu vinde produse sau servicii. Reclamele NordicTrack au distribuit gratuite clipuri video. Dupa ce un potential client a urmarit clipul, el a contactat compania pentru mai multe informatii. Rezultatul a dus la un profit de milioane de dolari generat din vanzari. Creeaza reclame care sa atraga interesul si determina-l pe client sa afle mai multe informatii.
 
Adesea, principala problema este mesajul transmis. Advertisingul afacerilor mici nu reprezinta o solutie stabila pentru marketingul companiei tale. Este nevoie de planificare, de testare si de o expunere constanta pentru ca impactul sa aiba efect asupra afacerii tale. Avand o strategie de advertising pusa la punct, vei avea parte de profit.
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afaceriadvertisingmarketingantreprenorisfaturi advertisingafaceri mici

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]