Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele mai mari 10 provocari in marketing-ul unei afaceri!
Sa pui o afacere pe picioare nu este niciodata un proces simplu si odata ce ai depus toate eforturile pentru a-ti vedea proiectul lansat trebuie sa treci la nivelul urmator si sa incepi sa il si promovezi pentru a te asigura ca nu ai investit in van atatia bani si atat de mult timp in el. Asa ca incepi sa te implici in marketing si dai peste numeroase provocari pe care, multi nu le-au anticipat si pe care le considera de neintrecut.
Iata cele mai mari provocari in marketing-ul unei afaceri, conform Startinguptips.com, provocari pe care trebuie sa le cunoasteti si carora trebuie sa le acordati atentie sporita, intrucat pot deveni surse de probleme si cheltuieli serioase:Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
1. Sa dai sfara in tara ca afacerea ta este pusa pe picioare si functioneaza, ca are nevoie de clienti si este gata sa ofere produse si servicii de calitate la preturi convenabile. Acesta este primul pas in promovarea unei afaceri pentru a-i da sansele de care are nevoie. Nu uitati ca niciun produs si niciun serviciu nu au fost vreodata vandute fara promovare.
2. Sa identifici noi oportunitati prin intermediul carora poti sa iti promovezi afacerea.
3. Sa dezvolti un plan de marketing pe care sa il adaptezi unui plan de afaceri cat se poate de serios. Planul de marketing trebuie sa fie construit pe baza unei viziuni sustinute de obiective pe termen lung si acestea sa fie sustinute de obiective pe termen scurt.
4. Sa iti cunosti audienta-tinta si competitorii ca in palma, sa fii mereu la curent cu ce se intampla in industria din care faci parte, sa profiti de trendurile care circula in cadrul industriei, in cadrul nisei sau sub-nisei tale.
5. Sa dezvolti noi produse si servicii in mod continuu. Nu uitati ca stagnarea nu duce niciunde altundeva decat catre faliment sigur.
6. Sa iti reinventezi, imbunatatesti, actualizezi produsele si serviciile in mod constant.
7. Sa dezvolti strategii eficiente de customer-service si sa te asiguri ca sunt peste asteptarile clientilor si peste standardele competitorilor.
8. Sa cooptezi cei mai de top profesionisti care sa se asigure ca afacerea ta detine un nivel inalt de incasari, ca se bucura de un branding ca la carte, de o reputatie online de calitate.
9. Sa gasesti furnizorii si distribuitorii de care ai nevoie pentru a-ti profitabiliza afacerea.
10. Sa determini cele mai importante detalii, de la sloganul perfect pentru ultimul produs, pana la modul in care ambalajul celui mai slab produs ar trebui sa arate dupa rebrandurire, de la politica de preturi si pana la canalele pe care le vei folosi pentru a-ti promova mesajele promotionale.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit