Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele mai puternice 7 unelte pentru vanzari reusite!
Lumea agentilor de vanzari si a marketerilor este inundata de diverse instrumente si unelte, de la grafice si statistici, la script-uri de vanzari si brosuri si nu numai. Cu toate acestea, daca nu detinem uneltele intelectuale si emotionale esentiale, vanzarile nu se vor dovedi niciodata un succes real.
Iata cele mai puternice sapte unelte pe care mizam pentru vanzari reusite, conform INC:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Rabdarea. Nimeni, niciodata nu a reusit sa faca o planta sa creasca mai rapid prin a-i trage tulpina din pamant. Cam aceasta este situatia care apare in cazul celor care incearca sa vanda un produs sau un serviciu unui client inca indecis. Clientii vor simti aceasta graba si vor ezita sa cumpere. Lasati-va clientii sa ia o decizie fara sa se grabeasca.
2. Perseverenta. Perseverenta este esentiala atat vizavi de succesul tau, ca agent de vanzari, car si vizavi de client. Este nevoie de multa determinare pentru a face tot posibilul pentru succesul unei vanzari.
3. Entuziasmul. Conform INC, entuziasmul este contagios. Daca tu esti entuziasmat cand discuti despre noul produs pe care il promovezi si clientii se vor molipsi si vor ajunge sa gandeasca pe aceeasi unda cu tine.
4. Curiozitatea. Curiozitatea este o unealta esentiala pentru a creste, pentru a ne dezvolta, pentru continua educatie. Invatam cate ceva nou in fiecare zi, totul pentru a reusi sa ne servim clientii si mai bine. Citim carti, reviste de specialitate, mergem la conferinte, training-uri si seminerii, sesiuni ne networking si coaching.
5. Curajul. Curajul ne ajuta sa intram si pe teritoriile pline de riscuri ale drumului catre dezvoltare. Dezvoltarea reprezinta un punct esential in vanzari, de ea depinzand natura produselor, natura audientei-tinta si nu numai.
6. Integritatea. Este esential sa mentinem o balanta reala intre ceea ce promitem si ceea ce oferim, intre motivatiile si actiunile noastre. Clientii simt cand au de-a face cu o persoana onesta si vor capata increderea de care este nevoie pentru finalizarea cu succes a unei vanzari.
7. Flexibilitatea. Observa ce functioneaza si ce trebuie modificat. In functie de datele problemei, trebuie sa iti modifici modul de a vinde. De foarte multe ori, multi agenti de vanzari nu mizeaza pe flexibilitate si ajung sa depuna eforturi in urmarirea unor strategii de vanzari care nu mai functioneaza de prea mult timp. Adaptati-va rapid si reconfigurati-va modul de a vinde in functie de datele problemei!
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit