Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Conferinta Customer Care, 9 - 10 aprilie, la Bucuresti

de Victor Oancea 07 Apr. 2014 2892
Conferinta Customer Care, 9 - 10 aprilie, la Bucuresti
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In zilele de 9 si 10 aprilie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va avea loc cea de-a zecea editia a Customer Care Conference and Expo.

Anul acesta, Expo Media ofera, in cadrul unei conferinte special adresate sectorului business, subiecte de maxim interes, precum: optimizarea proceselor de business, directii de echilibru financiar, forme moderne de loializare a clientilor si de accelerare a performantei angajatilor, impactul masurarii performantelor strategice, financiare si non-financiare, in aria de customer care si nu numai.

“Anul acesta sarbatorim un deceniu de pasiune cu standarde pentru clienti, odata cu editia aniversara Customer Care Conference & Expo. Pentru noi, acest eveniment de business reprezinta  peste 1500 de participanti din top si middle management, alaturi de zeci de parteneriate de succes cu cei mai importanti jucatori din piata de contact center. Implinim 10 ani in care am construit impreuna o comunitate puternica de nisa, in care concepte precum: loializare, ambasador de brand, customer experience, customer centricity, si multe altele, se regasesc la loc fruntas in agendele strategice de afaceri”, a declarat Madalina Vilau - Managing Director, Expo Media.

Iata si speakerii din cadrul conferintei:

o    Vincent Vanden Bossche - General Manager, Call Communications.EU;
o    Marcela Stoica - Senior Management Skills Developer, Customer Service School;
o    Apostolos Kemos - Sales Director South East Europe and Israel, Genesys;
o    Liam Anderson - Quality Management Consultant, ZOOM International;
o    Ozge Tekalp - Management Director, Turk Ekonomi Bankasi.

Pentru mai multe informatii despre evenimentul de afaceri va invitam sa accesati www.conference-arena.com.



Tags: customer careconferinta customer careoptimizarea proceselor de businessforme moderne de loializare a clientilorcustomer care

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]