Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Conferinta Customer Care, 9 - 10 aprilie, la Bucuresti
07 Apr. 2014
3016
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
In zilele de 9 si 10 aprilie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va avea loc cea de-a zecea editia a Customer Care Conference and Expo.
Anul acesta, Expo Media ofera, in cadrul unei conferinte special adresate sectorului business, subiecte de maxim interes, precum: optimizarea proceselor de business, directii de echilibru financiar, forme moderne de loializare a clientilor si de accelerare a performantei angajatilor, impactul masurarii performantelor strategice, financiare si non-financiare, in aria de customer care si nu numai.Cresterea prepelitelor japoneze
De la Idee la Afacere 101 Secrete ale Antreprenoriatului
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
“Anul acesta sarbatorim un deceniu de pasiune cu standarde pentru clienti, odata cu editia aniversara Customer Care Conference & Expo. Pentru noi, acest eveniment de business reprezinta peste 1500 de participanti din top si middle management, alaturi de zeci de parteneriate de succes cu cei mai importanti jucatori din piata de contact center. Implinim 10 ani in care am construit impreuna o comunitate puternica de nisa, in care concepte precum: loializare, ambasador de brand, customer experience, customer centricity, si multe altele, se regasesc la loc fruntas in agendele strategice de afaceri”, a declarat Madalina Vilau - Managing Director, Expo Media.
Iata si speakerii din cadrul conferintei:
o Vincent Vanden Bossche - General Manager, Call Communications.EU;
o Marcela Stoica - Senior Management Skills Developer, Customer Service School;
o Apostolos Kemos - Sales Director South East Europe and Israel, Genesys;
o Liam Anderson - Quality Management Consultant, ZOOM International;
o Ozge Tekalp - Management Director, Turk Ekonomi Bankasi.
Pentru mai multe informatii despre evenimentul de afaceri va invitam sa accesati www.conference-arena.com.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit