Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli

de Alexandra Popescu 30 Apr. 2014 2416
Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Publicitatea este modul prin care firmele isi promoveaza produsele si incearca sa devina mai cunoscute si sa isi faca o imagine buna. Insa, publicitatea nu este tot timpul o modalitate foarte buna de promovare, mai ales cand este folosita necorespunzator. Multe companii spun ca nu exista un lucru mai rau ca publicitatea negativa sau rea. Asa ca trebuie sa invatam cum sa o folosim in avantajul nostru si cum sa ne puna in lumina si sa nu ne umbreasca.

Multe afaceri fac greaseala sa furnizeze niste comunicate de presa unor site-uri obscure in schimbul unui credit mic in speranta ca efortul lor se va extinde oarecum si va imbunatati prezenta brandului. In unele cazuri se intampla. Daca iti vei dori sa promovezi deschiderea unui nou pub in zona ta si vrei ca toata lumea sa afle, poti trimiti comunicate de presa institutiilor mass-media din zona, sau daca lansezi o carte despre afaceri, o poti promova pe anumite site-uri de afaceri. O abordare focalizata este mai eficienta de cele mai multe ori.
Sa acoperi masele cu comunicatele tale de presa sau continuturi nu este prea avantajos. 
 
Potentialele dezavantaje care se ivesc sunt multe, insa noi vi le prezentam doar pe cele mai importante.
1. Promovarea stirilor pentru cei care nu sunt interesati sa devina vreodata clientii tai nu este o idee prea buna, deoarece implica mult timp si resurse financiare pe care le pierzi inutil.
2. PR-ul si continutul plasat sarac produc riscul sa devieze traficul in afara site-ului.
3. Reputatia ta poate fi grav afectata de pozitionarea locului unde iti apar stirile sau continutul. Acele locuri pot fi mai putin decat o reputatie stelara sau pot fi dotate cu anunturi ieftine cu plata pe click si cu continut needitat sau nefocalizat.
4. Dand continut valoros, poti avantaja destinatarul mai mult ca pe afacerea sau brandul tau. Postarile dumneavoastra pe site pot reprezenta un motiv in plus pentru a-l accesa si utiliza.
 
Pentru a evita toate acestea incearca sa iti indrepti atentia spre editori, reporteri sau bloggeri, spre cei care sunt interesati de tine si de stirile pe care le distribui. Este o modalitate mult mai eficienta. Te mai poti focusa pe un public interesat de companii sau poate chiar de a ta si care isi doreste serviciile pe care le oferi. Este un mod mai bun de a-ti face publicitate, deoarece interesul lor pentru compania ta iti va aduce avantaje, pentru ca ei vor acorda un interes mai mare comunicatelor tale. 
 
Pe langa publicitatea aceasta negativa, exista si foarte multe institutii media „rele”. Acestea sunt cele care publica pe site-ul lor orice doar pentru a avea publicitate si a arata ca sunt importanti pe piata media. In astfel de cazuri mesajul este pierdut, iar publicul tinta se pierde si el pe drum, atentia lui pierzanduse, de asemenea. Mai ales cand dai un search despre afacerea ta, apar site-urile care iti fac publicitate si care nu au nicio legatura cu domeniul tau. Afacerea ta va avea de suferit, iar brandul se va devaloriza. De aceea, trebuie sa ai grija, pentru ca nu orice publicitate te ridica, ci s-ar putea sa ai surprize neplacute.
 


Tags: afaceripublicitatepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Publicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026

de Florin Amariei
12 Mai 2021
Mai multe analize confirma ca publicitatea pe dispozitive mobile va ajunge la un varf in 2026, cand va depasi 270 de miliarde de dolari. Conform...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]