Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Culoarea logo-ului, reprezentativa pentru afacerea ta

de Alexandra Popescu 21 Apr. 2014 3642
4.75 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sigur recunoasteti imediat semnele McDonald`s sau Facebook, insa toate acestea transmit un mesaj prin culoarea pe care o poarta. Cum verdele ne insufla energie, iar rosul pasiune si dragoste, asa si logo-ul firmei este plin de semnificatii. Logo-ul unei firme este simbolul ei, insa cand vine vorba de culoarea aleasa, lucrurile stau un pic diferit.

Iata cum unele dintre cele mai cunoscute branduri folosesc culorile pentru a ne starni emotia.
 
Sa incepem prin a va prezenta semnificatia culorilor brandurilor.
 
1. Rosu
Este asociat cu sangele si cu focul. 
Este folosit de catre YouTube si Red Bull.
Ne transmite emotie, incredere, iubire, intensitate, agresiune.
 
2. Albastru
Este asociat cu adancul, cu cerul si apa.
Este adoptat de catre Samsung si Ford.
Ne transmite confort, calm, confidentialitate, claritate, intelegere, incredere.
 
3. Galben
Este asociat cu energia si soarele.
Este folosit de catre Ferrari si McDonald’s.
Ne transmite bucurie, energie, prospetime.
 
4. Verde
Este asociat cu armonia naturii
Este adoptat de catre Android si Starbucks.
Ne duce cu gandul la calm, relaxare, incredere, pace si speranta.
 
5. Mov
Este asociat cu luxul regal.
Il poarta logo-uri precum Yahoo si FedEx.
Ne transmite frumusete, putere, nostalgie, romantism.
 
6. Portocaliu
Este asociat cu tropicul si bucuria razelor de soare.
Il poarta logo-uri precum Mozilla Firefox si Fanta.
Ne insufla entuziasm, creativitate, determinare, stimularea activitatii mentale.
 
7. Negru
Este asociat cu formalitatea si misterul noptii.
Il regasim la logo-uri precum BlackBerry si BBC.
Simtim seriozitate, lux si indrazneala.
 
8. Roz
Este asociat cu trasaturile feminine.
Il adopta logo-urile Barbie si LG.
Ne transmite iubire, sexualitate, dragalasenie si caldura.
 
9. Maro
Este asociat cu pamantul.
Il folosesc logo-uri precum Ups si M&M’s.
Transmite incredere, fiabilitate si sprijin.
 
Logo-urile ne influenteaza inca de la o varsta frageda, acestea putand fi recunoscute din copilarie. O universitate din Amsterdam a organizat un studiu cu logo-uri formate dintr-un singur semn, ca McDonald’s si Nike, pentru a descoperi de la ce varsta sunt recunoscute de catre copii. In urma studiului, a rezultat ca 67% dintre copiii cu varste cuprinse intre doi si trei ani recunosc logo-urile, in timp ce copiii ajunsi la varsta de 8 ani le recunosc in proportie de 100%.
 
Daca logo-ul este atat de important pentru o firma, acesta necesita niste costuri pentru a fi perfect. De aceea, firmele puternice ale lumii au cheltuit miliarde de dolari pentru un simplu logo.
Toata lumea cunoaste semnul Apple, dar pentru acesta firma a dat nici mai mult, nici mai putin de 104,3 miliarde de dolari. Ca Apple mai sunt si Microsoft sau Coca Cola, care au cheltuit 56,7 miliarde de dolari, respectiv 54,9 miliarde de dolari. Nici Google nu este  departe, cunoscutul logo costand aproximativ 47,3 milioane de dolari.
 
Pentru crearea unui logo perfect contribuie o echipa intreaga, de la art directori la focus-grupuri. Asa ca BBC, Pepsi sau Jocurile Olimpice de la Londra, din 2012, au avut nevoie de o echipa mare, chiar daca unele au fost criticate sau mai putin placute. Asa ca BBC a platit 1,8 milioane de dolari, Pepsi 1 milion, iar organizatorii Jocurilor Olimpice 665.400 de dolari.
 
Daca preturile de mai sus cu siguranta v-au speriat si v-au pus pe ganduri, iata ca avem si cateva logo-uri celebre care au fost create cu cativa dolari. Twitter, de exemplu, a platit pentru pasarea lor reprezentativa doar 15 dolari, iar celebrul Nike doar 35 de dolari. Deci, se poate si pe bani putini.
 
Aici sunt doar cateva dintre exemplele cunoscute de logo-uri, de la culori pana la costuri. De asemenea, ele sunt multe, iar fiecare transmite mesajul sau catre consumatori. 


Tags: logoafacerebrandculoare logocosturi logo

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
21 Nov 2023
Berea artizanala este cunoscuta si sub numele importat ca atare, "craft beer". Noi ne vom referi la termenul simplu "bere", un produs de fermentatie...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Idei de afaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Idei de afaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]