Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri 19 Mar. 2024 1485
Cultura de sofran: Strategii de marketing
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv.

O primavara frumoasa incepe cu reduceri generoase. Profita de preturile mici si de transportul gratuit in luna martie...click AICI pentru detalii si comenzi<<
 
Strategia de marketing este ansamblul structurat al activitatilor de marketing prin care o firma urmareste sa-si indeplineasca obiectivele specifice. Este o forma a strategiei unei unitati economice, care priveste activitatea compartimentului de marketing al acesteia.

Acest tip de strategie se refera la evolutia activitatilor firmei, la comportamentul fata de concurenta, la avantajul concurential, la pozitionare si la stabilirea directiilor de dezvoltare a mixului de marketing (cei patru P: produse, preturi, plasare si promovare).


 
Asadar, dupa ce au fost stabilite obiectivele de marketing ale firmei (cifra de afaceri urmarita, profitul net dorit, cota de piata etc.), urmeaza sa se determine ce trebuie sa faca firma din punctul de vedere al activitatii sale, adica trebuie definita strategia de evolutie a activitatii firmei. Astfel, trebuie stabilit daca se urmareste:
 
– o crestere prin expansiune (prin penetrarea pietelor existente cu produse existente, dezvoltarea unor piete noi pentru produsele existente, dezvoltarea de produse noi pentru piete existente, sau crearea de produse noi destinate unor piete noi)
 
– o crestere prin integrare (prin absorbtia furnizorilor, distribuitorilor, clientilor sau concurentilor)
 
– o restrangere a activitatii (prin reorganizarea activitatii sau dizolvarea societatii)
 
Stabilirea strategiei privind plasarea presupune in principal definirea logisticii miscarii produselor si serviciilor (modalitatile de livrare, ritmicitatea livrarii, conditiile de livrare etc.), a locurilor de achizitionare (in centre specializate, magazine proprii, pe internet etc.).
 
Identificarea strategiei privind promovarea de marketing inseamna sa determinati in linii mari:
 
– activitatile de publicitate (asistenta de specialitate utilizata, elementele de reprezentare a imaginii firmei, tipurile de publicitate utilizate, mediile de transmitere a mesajelor publicitare, obiectele promotionale utilizate, tehnicile de merchandising, metodele de contactare a clientilor)
– activitatile de relatii publice (tipurile de campanii de relatii publice utilizate, mediile de transmitere a mesajelor de relatii publice, instrumentele de transmitere a mesajelor de relatii publice)
 
– forta vanzarilor (tipul de forta de vanzari utilizata, comisioanele platite personalului din vanzari etc.)



 
Pentru o firma aflata la inceputul activitatii si dispunand de resurse financiare limitate, partea de strategie de marketing nu are cum sa fie foarte amplu dezvoltata. este important sa puneti accentul pe politica de preturi, precum si pe continua optimizare a costului materiilor prime si al materialelor consumabile. de asemenea, promovarea imaginii proprii de seriozitate si profesionalism in fata clientilor poate constitui un avantaj.




Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: sofranstrategie marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]